نوشته شده توسط : hamed

فرض نمایید به جاده زده‌اید و به سمت شمال می روید  سئو در مشهد شنیده‌اید که یک‌سری مکان جذاب و طبیعت دیده نشده وجود داراست که زیبایی‌اش عجیب‌ میباشد و دلتان هوس کرده از این چندجا قطعاً دیدن نمائید. آدرسش را بلد نیستید، تنها میدانید هر مورد در پیچ و تاب جاده‌های فرعی قرار دارا‌هستند و راه و روش رنج در پیش دارید. تنها یک نقشه قادر است به شما یاری دهد که دستکم در بیشه گم نشوید.
اکنون ربات‌های گوگل بیچاره که وارد تارنما شما میشوند چه‌گونه در میان صفحه های مختلف بچرخند و ایندکس نمایند؟ از کجا به کجا بروند؟ چه‌طور صفحه ها را قیمت‌گذاری نمایند؟
پاسخ این سوالهای دو واژه و کلمه میباشد البته دو کلمه و واژه سرانجام ساز: وبسایت مپ!
عاقبت ساز میباشد زیرا برای این که صفحه ها شما مرتبه بگیرد نخستین بایستی از ذیل دست ربات‌های گوگل رد خواهد شد، براین اساس داشتن وبسایت مپ قسمت مهمی از فرآیند سئو وب سایت شما به حساب می‌آید.
پس مهیا باشید که قرار میباشد تک تک پستی و بلندی‌های مبحث وب سایت مپ را بدانیم!
وب سایت مپ در واقع، فایلی میباشد که لیستی از مهمترین محتواهای جانور در تارنما را در بر داراست تا خزنده‌های گوگل بتوانند به راحتی این محتواها را ببینند و ایندکس نمایند. همینطور وب سایت مپ به موتورهای کاوش میگویند که کدام محتواها از سایر اصلی‌خیس میباشد.
در مقابل این نوع Sitemap یک نوع نقشه تارنما دیگر نیز وجود دارااست که مبنی بر HTML میباشد و در آن لیستی از مهمترین فولدر های جان دار در وبسایت قراردارد. این نوع نقشه وب سایت، بیشتر برای یوزرها آیتم به کار گیری قرار می گیرد تا بتوانند محتوای جانور در وبسایت را بیابند و از آن استعمال نمایند.
موتورهای کاوش از نقشه وب سایت XML (به عبارتی نوع اولیه) به کارگیری می‌نمایند تا ساختار تارنما‌ها را خاطر بگیرند. بایستی به خیال داشته باشید که قرار دادن URL صفحه هایِ وبسایت در تارنما مپ، ایندکس شدن تارنما را ضمانت می‌نماید.
این قضیه بدین مفهوم میباشد که چنانچه نقشه سایتی از کدهای XML عالی به کارگیری نماید، نشانی‌های دارای اعتبار و مرتبی را برای کراولرها مهیا نماید و بقیه نیازمندی‌های موتورهای کاوش گر را برآورده سازد، URL‌های جان دار در آن در Crawl‌های بعدی آیتم دقت قرار خواهند گرفت. همین دستور شانس چشم شدن صفحه ها گوناگون در موتورهای کاوش گر را ارتقاء می دهد.

اگرچه تارنما مپ در هر قوانینی برای تارنما اثرگذار خواهد بود، البته در موقعیت تحت بسیار اثرگذار و کارساز میباشد:

تارنما نو با صفحه ها جدیدی دارید که هنوز به خیر به آنها لینک و پیوند داده نشده میباشد (لینک و پیوند داخلی و فرنگی). میدانید که ربات‌های گوگل و بقیه crawlهای سطح اینترنت، پیوند‌ها را دنبال می‌نمایند و از ورقه‌ای به کاغذ دیگر می روند؛ به این ترتیب در‌حالتی که وبسایت شما لینکی نداشته باشد ممکن میباشد صفحه های شمارا پیدا نکنند.
تارنما شما حقیقتاً گرانقدر میباشد و ممکن میباشد خزنده‌های Google از خزیدن در بعضی از صفحه ها آپدیت گردیده شما غافل شوند.
در سایتتان از URL‌های داینامیک برای محتوای خویش استعمال می کنید.
محتوای بایگانی شدۀ سایتتان به خیر و خوبی به صفحه های فعال، لینک و پیوند نشده‌اند.
در‌حالتی که تشخیص و شناسایی صفحه ها سایتتان بسیار سخت میباشد یا این که دارنده محتوای غیر متنی سنگین، مانند پیکان می باشند.
می قدرت خاطرنشان کرد وبسایت مپ‌ها، در واقع ابزاری برای طعام دادن و شناساندن وبسایت به موتورهای کاوش گر میباشند.

 


:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed

ساختن نرم افزار‌های پایین اینترنت فعالیت  سئو در مشهد  چندان دشواری وجود ندارد. اکثر این اپ‌ها با JavaScript، HTML5 یا این که Cascading Style Sheets (CSS) نوشته میگردند. ولی این‌ها لهجه‌هایی می باشند که با آن ساید یا این که طرف مشتری اینترنت اپلیکیشن‌ها نوشته می شود. در سوی سرور اپلیکیشن‌های اینترنت مدرن از گویش‌هایی مانند پایتون، جاوا و روبی به کارگیری می گردد.
مزایا قابل انعطاف‌افزارهای زیر اینترنت چه می‌باشد؟
نرم افزار‌های کاربردی زیر اینترنت کاربردهای بی‌شماری دارا‌هستند و به کار بستن از آنان مزایای بالقوه بسیار متعددی دارااست. بعضا از مزایای اینترنت اپلیکیشن عبارتند از:
این اپلیکیشن‌ها به چندین استفاده کننده اذن دسترسی به ورژن شبیه یک نرم‌افزار را میدهند.
اکثر وقت ها اینترنت برنامه‌ها نیازی به نصب ندارند.
اپ های پایین اینترنت را می اقتدار روی پلتفرم‌های متفاوت مانند دسکتاپ، لپ تاپ یا این که موبایل در دسترس قرار اعطا کرد.
این اپ‌ها از روش تعدادی مرورگر قابل دسترسی می‌باشند.
مثال‌هایی از اینترنت نرم افزار
تردیدی وجود ندارد که با اعتنا به توضیحات فوق در باب مضمون‌ Web application، هم اکنون می توانید مثال‌هایی از اینترنت نرم افزار را نمونه بزنید که تا قبل از اینً از آنها استعمال کرده‌اید یا این که فعلا به‌طور دائمی از آن ها سود میبیرید.

ما نیز در اینجا تعدادی نمونه از قابل انعطاف‌افزارهای پایین اینترنت پیروز را به شما علامت می دهیم.
کی از ملموس‌ترین نمونه‌های نرم افزار‌های پایین اینترنت، قابل انعطاف‌افزارهای ماشین کرایه ای اینترنتی میباشد که حال به طور تقریبً روی آحاد موبایل‌های هوشمند دستکم یک سبک از آنها نصب میباشد.

۲) اینترنت نرم افزار‌های پرداخت آنلاین
مثال اینترنت برنامه
آپ، تاپ، جرینگ، تومن و ده‌ها اپ پرداخت آنلاین دیگر که برای خرید شارژ سیم کارت، پرداخت خلافی خودرو تا تهیه و تنظیم بلیط سینما از آنها به کارگیری میکنیم نیز جزو اینترنت اپلیکشن‌های پر کاربرد مدرن محسوب می گردند.



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed

هر اندازه ساختار تارنما شما با صرفه خیس باشد  سئو در مشهد  احتمال کسب سکو فراتر در نتیجه ها سرچ گوگل بیشتر خواهد بود. هر سایت، یک ساختاری دارااست. ممکن میباشد ساختار آن خطی و بی آلایش باشد. ممکن میباشد ساختار تارنما بغرنج و نا مرتب باشد. در صورتیکه شما مراقب ساختار وب سایت خویش باشید، می‌توانید در سرچ گوگل، کلیک های بیشتری را از یوزرها اخذ نمائید.

درین نوشته‌علمی، مواقعی را ذکر می‌کنیم که در داشتن ساختاری مطلوب سئوی تارنما به شما امداد خواهد کرد. در شرایطی که نکات مطرح گردیده درین نوشته‌علمی را مطالعه و رعایت فرمائید، ساختار وب سایت شما هم برای یوزرها دیدنی خواهد بود و هم شل خیس بوسیله
توسط
بوسیله
به وسیله
خزنده های موتور کاوش گزینه پیمایش قرار میگیرد و هم در صفحه ها حاصل کاوش (SERPs) درجه بالاتری خواهد داشت.

عارضه ها اهمیت ساختار تارنما:
تجربیات سالهای اخیر ما در مسئله پباده سازی و توسعه و گسترش سایت علامت داده که غالبا ساختار تارنما (Site Structure) بوسیله وبمستران نادیده گرفته می‌گردد. به ذکر دیگر، با اینکه تولید ساختار باصرفه برای تارنما از مورد ها حیاتی و مهم سئوی آن سایت میباشد، وبمسترهای یه خرده از این مورد باخبر می‌باشند و آنرا رعایت می نمایند.

ما می‌خواهیم عوارض اهمیت ساختار وبسایت را ذکر کنیم و آن گاه شیوه پیاده سازی ساختار باصرفه برای یک تارنما را یادگرفتن دهیم.

1- ساختار باصرفه وب سایت در معنای تجربه کاربری بهتر میباشد:
هنگامی شما تصاویر، استایل ها، فونت ها و بقیه المان های گرافیکی را از یک وب سایت حذف می‌کنید، صرفا چیزی که باقی میماند، ساختار وب سایت میباشد. ذهن آدم، شیفته تعادل و موازنه و قرار دادن قطعات بصورت منطقی در کنار هم میباشد. همینطور مشتاق کشف کردن چیزها در مکان آیتم انتظارش میباشد. براین اساس بطور منطقی و عقلی، یک ساختار منطقی و کار کشته، برای یوزرها کطلوب میباشد.

همانگونه که می‌دانید، هر چه سایت تان برای یوزرها جالب خیس باشد، برای موتورهای کاوش هم دلچسب خیس خواهد بود. الگوریتم های گوگل از داده ها یوزرها جستجوکننده برای درجه بندی تارنما ها به کار گیری می نمایند. در شرایطی که تارنما شما CTR (Click Through Rate) خیر و خوبی نداشته باشد، در نتیجه ها جستجوی گوگل نیز جايگاه خیر نخواهد داشت.

در‌صورتی‌که مخاطب بعد از سرچ در گوگل، روی لینک و پیوند یک وبسایت کلیک نمایند و وارد آن شوند، در‌صورتی‌که که‌این وبسایت ساختار قابل قبولی داشته باشد، مخاطب مجال وقتگیر تری در آن باقی خواهد ماند و نرخ پریدن (Bounce Rate) نادر گردد که در غایت منتیج به کسب جايگاه فراتر در حاصل سرچ گوگل میگردد.



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()