نوشته شده توسط : hamed


در‌این نشست به اختصار درباره با هر یک از الگوریتم‌های گوگل سئو در مشهد  توضیحاتی را با هم مرور میکنیم:

الگوریتم گوگل پاندا
اسم پاندای گوگل برای اولی توشه در فوریه ۲۰۱۱ بر رمز لهجه ها آمد.

الگوریتم بهینه سازی پاندا وظیفه شناسایی محتوای نامناسب و نسخه برداری گردیده از وب سایت های دیگر، و نحوه های تقلب در باطن وبسایت مانند cloacking (اکران محتوایی خلاف با آنچه در موتورجستجوگر اکران داده گردیده) و… را به عهده داراست و با این عمل سایتهای کیفیت بالا زیر را از لیست جستجوها حذف و سایتهای باکیفیت را جایگزین آن ها میکند.

پاندا پیرو مطالب دست نخستین و ساخت گردیده بوسیله خویش صاحبان اینترنت‌تارنما‌ها هست و نسبت به ارتقای جايگاه اینگونه وب سایت‌هایی مبادرت می‌نماید و در ازای مرتبه تارنما‌هایی را که صرفا مطالب تارنما‌های دیگر را اسکن‌برداری می نمایند کاهش می دهد.

الگوریتم گوگل پنگوئن
این الگوریتم در تاریخ ۲۴ آوریل سال ۲۰۱۲ منتشر شد. تمرکز این الگوریتم بر روی لینکهای تارنما هاست.

الگوریتم بهینه سازی پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و وب سایت هایی را که برای بهبود رنکینگ خویش بک ‌لینک و پیوند خریداری می‌نمایند به عهده دارااست. همانگونه که می دانیم گوگل برای سایتی که تعداد پیوند ورودی به آن از تارنما‌های دیگر بیشتر باشد امتیاز بالاتری قائل گردیده و آن را در سکو‌های فراتر کاوش قرار می دهد.


این مقاله هم مفیده!
بک پیوند چه می‌باشد و چه طور Backlink کیفیت بالا اخذ کنیم؟
این کار سبب ساز گردیده تا اشخاصی سود جو به طور غیرمعمول مبادرت به قرار دادن پیوند اینترنت‌سایتهای دیگر کرده و بابت آن پول اخذ نمایند.

پنگوئن گوگل با اعتنا به خیل عظیم لینک و پیوند‌ گذاری در یک تارنما و دارای ارتباط نبودن لینک و پیوند های قرارداده گردیده با محتوای آن تارنما این اسپمرها را شناسایی نموده و هم اینترنت‌ تارنما پیوند گذارنده و هم اینترنت‌ وبسایت لینک و پیوند دهنده را جریمه و از لیست کاوش ها حذف می‌نماید.
مواقعی که الگوریتم پنگوئن آنها‌را جریمه (پنالتی) میکند :

❌ بک لینک و پیوند های اسپم و بی بها، ارسال پرس و جو های اتومات به گوگل

❌ محتوا و مطالب بی کیفیت ،محتوای به طور خود کار ساخت و ساز گردیده، محتوای کوتاه و اسکن گردیده

❌ بک لینک و پیوند های زیاد در مسافت هنگامی کوتاه

❌ وبسایت هایی که به صفحه های مخرب و ویروسی مانند : فیشینگ, نصب ویروس ها, تروجان ها یا این که دیگر بدافزارها پیوند داده اند.

❌ سایتهایی که بیش تر از ۵۰ درصد پیوند های ورودی به آن با یک واژه و کلمه کلیدی باشد.

❌ سایتهای غیر انگلیسی با یک پیوند نامناسب و استراتژی های بهینه سازی کلاه سیاه مانند پاپ آپ

❌ ریدایرکت غلط و غیر اصولی دامنه ها بر روی یک وب سایت

❌ لود صفحه ها با عبارات کلیدی بی ربط

الگوریتم مرغ مگس خوار
مرغ مگس خوار Hummingbird الگوریتم نو گوگل میباشد که اخیرا به الگوریتم های کاوش اضافه گردیده است. مرغ مگس خوار مغایر الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن یک پلاگین آنتی اسپم وجود ندارد بلکه بر روی سئو پرس و جوهای یوزرها عمل میکند.

الگوریتم seo مرغ مگس خوار عباراتی را که یوزرها می دهند ، تجزیه و چک می نماید، و نتیجه ها بهتری را به آن‌ها اکران می‌دهد.

بدین ترتیب برای مناسب بودن برای این پرنده نیاز به تغییر تحول خاصی وجود ندارد،کافی میباشد بر روی عباراتی که بوسیله یوزرها کاوش می‌گردد، تمرکز کنیم و در واقعیت مطالبی براساس نیاز مخاطب، ساخت و ساز کنیم.

این الگوریتم اساسا پلاگین‌ ای میباشد که عمل تجزیه و آنالیز عباراتی را که استفاده کننده برای کاوش وارد کرده به عهده داراست تا گوگل با این عمل بتواند حاصل بهتری را به یوزرها اکران داده و نتیجه ها خویش را بهبود بخشد.

در واقع این الگوریتم تاثیر مستقیمی در حاصل سکو بندی ندارد و فقط عباراتی را که استفاده کننده کاوش کرده تحلیل می نماید و مبنی بر منظور های مخاطب همت میکند شایسته ترین سود را اکران دهد.



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed

آخری به روز هسته اساسی در ژانویه سال ۲۰۲1 انجام یافته میباشد سئو در مشهد و هنوز هم به صورت بدیهی معلوم وجود ندارد که‌این آپ دیت برروی کدام یک از الگوریتم ها اثر گذارده میباشد، ولی نکته ای که بایستی به آن اعتنا داشت، این میباشد که سرعت تارنما را نباید نادیده بگیریم و با روی عمل داخل شدن قسمت جدیدی به اسم core web vitals در سرچ کنسول، بایستی بیش تر از پیشین به آن اعتنا داشته باشیم. ولی تخصصی بودن تارنما و داشتن تجربه کاربری برا هر وبسایت هم میتواند یکی از دیگر از مواقعی باشد که در‌این آپ دیت به آن پرداخته شد‌ه‌است.

 

تجربه ورقه چه می‌باشد؟

برای فهم اینکه، استفاده کننده چه‌گونه تجربه یک کاغذ اینترنت خاص را ادراک می نماید، عموما گوگل، تیم ای از سیگنال ها را گزینه بررسی قرار می‌دهد. این علائم دربرگیرنده سیگنالهایی برای مثال: سرعت بارگیری یک صفحح، مطلوب بودن برای گوشی، دارا بودن HTTPS، دارنده ورژن های داخلی میباشد و اینکه آیا محتوا با بارگیری ورقه به دور و بر می‌پردازد.

 

همان طور که در ماه may ذکر کردیم، تجربه شیت، از یک سری فاکتور جانور در جايگاه بندی جستجوی Google درست شده میباشد که مهم‌ترین آنها: به روز گوشی فرندلی، آپ تو دیت رسانی سرعت کاغذ، ارتقاء مرتبه HTTPS ، پنالتی بروزر ایمن و غیره میباشد که می بایست معیارهای سرعت و امکان به کار گیری بودن را نیز در لحاظ گرفت.

 

الگوریتم های گوگل در بهینه سازی

الگوریتم‌ های گوگل بسیار غامض میباشند و غامض‌خیس هم می شوند چون گوگل دایم سعی می‌نماید شایسته ترین نتیجه ها کاوش را به کاربرانش ارائه دهد.

 

وقتی که موتورهای کاوش (مثل: یاهو، گوگل و…) نو ساخت گردیده بودند، بخش اعظمی از سئوکارها، توانمند بودند خیلی ریلکس، رویه‌هایی را پیدا نمایند که جايگاه وب سایت مشتریان خویش را بالا مارک، بطور نمونه، در‌صورتی‌که شما پیش از اینَ در کدهای وب سایت از “متا تگ کیورد” به کارگیری می‌کردید براحتی می‌توانستید سایتتان را در نتیجه ها کاوش بالا ببرید.

“متا تگ کیورد” در واقع راهی میباشد که به گوگل نشانه دهد مورد برگه موردنظر درباره ی چه می باشد؛ البته امروزه به لطف آپ تو دیت‌های تازه، دیگر امثال این شیوه‌ها پاسخ نمی‌دهند.

 

 

 

 

209 فاکتور بهینه سازی (آپ تو دیت سال 2021)

 

 

ممکن میباشد بعضا از کاربرانی که در اکنون قرائت این مقاله میباشند، با تاثیرات الگوریتم‌ های گوگل مانند پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و… شناخت کافی نداشته باشند. پیش از همگی میتوانید به پادکست مقدماتی الگوریتم های گوگل گوش دهید و آن گاه به ادامه نوشته‌ی علمی بپردازید.

 



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed


صحیح هنگامی که تامل میکردید جستجوی اینترنتی به کمال رسیده و دیگر بهتر از این نمی‌شود،  سئو در مشهد  گوگل دست به پباده سازی و تکثیر گرانقدر ترین و تیزهوش ترین الگوریتم خویش در 5 سال قبل زده میباشد. این الگوریتم که با اسم BERT شناخته می شود، یک الگوریتم بر مبنا هوش تصنعی و مصنوعی میباشد که به ربات های گوگل امداد میکند تا ساختار معنایی کلمه ها جان دار در یک عبارت کاوش گردیده (کوئری) را به صورت ظریف تری فهم و شعور نماید.

واژه BERT مخفف عبارت Bidirectional Encoder Representations from Transformers میباشد! لطفاً یک نفس عمیق بکشید و به هیچ وجهً نگران اسم ترسناک و بیشتراز حد فنی این الگوریتم نباشید. درین نوشته ی علمی می خواهیم به مکان تمرکز بر روی خبر ها و حاشیه ها این به‌روزرسانی که به تازگیً در شبکه های عمومی زیاد به چشم می‌خورد، بر روی نکاتی ظریف شویم که در آینده ای خیر چندان به دور، می تواند آخر و عاقبت seo وبسایت شما‌را رقم بزند.

الگوریتم BERT گوگل چه می باشد و چه هدفی داراست؟
در بی آلایش ترین وضعیت ممکن، بِرت مدلی از گویش محاوره و روزانه میباشد که به الگوریتم های گوگل امداد میکند تا حتی کوچک ترین قسمت های گویش محاوره مثل حروف اضافه را به خیر و خوبی یک بشر فهم و شعور نماید.

هم اکنون از شما می پرسیم، هنگامی آغاز به نوشتن در گوگل می‌کنید، بیشتر عبارت های پیشنهادی، از چه نوع زبانی به کار گیری میکنند؟


پس در‌حالتی که به آن تصور کنید خیلی منطقی به حیث می رسد:

از آن جایی که موجوداتی که در گول سرچ میکنند، آدم می باشند و بیشتر با لهجه محاورۀ خودشان عبارتی را کاوش میکنند، پس در شرایطی که ربات های گوگل هم به مکان تمرکز بر ساختار ماشینی، به آن‌گاه انسانی و طبیعی گویش اعتنا نمایند، فیض آخری ایده آل خیس خواهد بود.
ولی گوگل تا اینجای فعالیت با تکثیر الگوریتم RANKBRAIN، تا حد متعددی لهجه طبیعی را با گویش ماشینی جایگزین کرده، اما الگوریتم Bert می‌تواند تحت عنوان تکمیل کننده رنک برین، نتیجه ها دقیقتر و دارای ارتباط تری را در مشت استفاده کننده قرار دهد. می پرسید چطوری؟

ادراک ساختار غامض زبانی به وسیله BERT، زمانی هوش تصنعی و مصنوعی اعجاز میکند!
علاوه بر این، مورد دیگری که با روی عمل وارد شدن الگوریتم نو گوگل بهتر از پیشین میگردد، فهم و شعور وضعیت لغات در جمله ها میباشد. چی؟ متوجه خواسته ما نشدید؟ پس اذن دهید یک نمونه بزنیم.

هنگامی از گوگل می پرسید «رویه های مسافرت به کانادا» گوگل به آحاد عبارات این گزاره تحت عنوان واحد های جداازهم نگاه نمیکند، بلکه معنی هریک از این لغت ها را از روی رابطه آنها با یکدیگر تشخیص می دهد. درین نمونه در صورتیکه کلام اضافه «به» را تبدیل به «از» کنیم، مضمون‌ پاراگراف تماماً تغییر می کند.

پیش از به روز BERT: گوگل متوجه تفاوت کلام اضافه «به» و «از» وجود ندارد و فقط نتیجه ها مرتبط با مسافرت کانادا را آرم می دهد.
پس از آپ تو دیت BERT: گوگل متوجه تفاوت مفهوم این دو کلام اضافه می‌گردد و با جستجوی هرکدام، نتیجه ها مرتبط با یک نوع را نماد می دهد.
دیدنی میباشد بدانید که‌این اختراعات دیدنی واقعه جدید ای نیستند و پژوهشگران هوش تصنعی گوگل در سال 2018 در یک نوشته ی علمی آموزشی دارای اعتبار در رابطه هوش تصنعی و مصنوعی گوگل و تاثیر آن در شعور گویش آدم روی هم رفته آن‌ها‌را معرفی کردند.


طبق اطلاعاتی که درین نوشته‌ی علمی آمده، آپدیتBERT می‌تواند کاری نماید تا ماشین ها (مثل الگوریتم ها، کامپیوتر ها و…) لهجه محاوره را با سرعت و سادگی بیشتری ارزیابی نمایند و در سود درصد برداشت خطا از لهجه بشر به شدت کاهش یابد. بدین روند در فعالیت NLP یا این که Natural Language Processing می گویند که میتوان از آن تحت عنوان هسته اساسی الگوریتم برت خاطر کرد.

به صورت خلاصه می توانیم بگوییم:

الگوریتم ها می توانند گویش ما‌را صحیح به به عبارتی نحوه ای ادراک نمایند که ما از آن به کارگیری می‌کنیم
الگوریتم های سرچ گوگل می توانند با فهم بهتر لهجه ما، کوئری های یوزرها را با تمرکز بیشتری چک نمایند
در سود داریم:

فهم و شعور بهتر لهجه بشر + اعتنا بیشتر در ارزیابی کوئری یوزرها = حاصل با جزییات بیشتر به مقصود جستجوی مخاطب


برای اینکه فقط به تمجید های تئوری بسنده نکنیم، به دنبال برای شما یک نمونه کاربردی آوردیم تا کلیه این توضیحات را در فعالیت هم ببینیم.

یک نمونه دیدنی برای فهم بهتر به روز BERT گوگل
فرض نمایید عبارت انگلیسی «How to catch a cow fishing» را در گوگل سرچ می کنیم. (ترجمش میشه به چه شکل می اقتدار ماهی خاردار صید کرد؟)

جذاب میباشد بدانید که cow در گویش انگلیسی 2 مضمون‌ مختلف داراست: یکی از در معنای گاو و دیگری هم در قضیه ماهیگیری به معنای نوعی ماهی خاردار دریایی میباشد.

پیش از این به روز درصورتی که عبارت شیوه صید ماهی خاردار (How to catch a cow fishing) را سرچ میکردید، حاصل مرتبط با مفهوم نخستین واژه و کلمه cow، یعنی گاوها بود.

قطعاً به‌این آیتم دقت کردید که ما در کوئری بالا از کلمه و واژه ماهیگیری fishing استعمال کردیم اما گوگل این کلمه و واژه را نادیده گرفته و نتیجه ها مرتبط با گاوها را به ما نشانه می دهد.

پیش بینی بزنید پس از آپ تو دیت برت چه اتفاقی به‌زمین‌خورد؟

به عبارتی کاوش نتایجی را علامت می‌دهد که آکنده از تصویر ماهی خاردار دریایی و نتیجه ها مربوط به ماهیگیری میباشد.

این یعنی الگوریتم BERT فهمیده زیرا عبارت کاوش گردیده دربرگیرنده کلمه و واژه ماهیگیری میباشد، پس نتایجی که به شما آرم می دهد هم بایستی رابطه قربت به ماهیگیری داشته باشد.


الگوریتم BERT بیشتر بر روی چه نوع کوئری تاثیر می گذارد؟
در صورتیکه یادتان باشد آپ تو دیت تازه الگوریتم گوگل در مارس 2019 به خیال تغییرات متعددی که در نتیجه ها کاوش داشت، راز و صدای متعددی به‌پا‌کرد. البته شاید بپرسید که چرا هنوز داده ها متعددی از جا به جایی سکو تارنما ها از الگوریتم BERT در شبکه‌های‌عمومی مو جود وجود ندارد.

دلیلش این میباشد که الگوریتم برت بیشتر تمرکز خویش را روی کوئری های زمان بر و دیالوگ محور قرار داده و زیرا عبارات کلیدی زمان بر معمولاً غرض اولیه سئوکارها وجود ندارد، تغیرات برت هنوز برای اکثری از وب سایت ها تماماً مشهود وجود ندارد.

ضمنا، طبق گفته گوگل، این به‌روزرسانی 10 درصد حاصل کاوش را دست خوش تغییر تحول می دهد. یعنی از هر 10 سود، به طبعً یکی‌از آنها از سبک نو زبانی bert گوگل استعمال کرده اند. پس در شرایطی‌که بخواهیم این به‌روزرسانی را به همگی کوئری ها تعمیم دهیم، نمیتواند خیلی صحیح باشد.

تاثیر BERT Algorithm در seo و طرز های سئو برای آن
او‌لین سوالی که خیلی ها با نشر این به‌روزرسانی از خویش می پرسند این میباشد که آیا bert در seo تاثیر دارااست؟ در پاسخ بایستی بگوییم:

از آن جایی که بهینه سازی، پروسه سئو تارنما برای موتورهای جستجوست، هر تغییری که موتورهای کاوش به الگوریتم های خویش می‌دهند، فرایند سئو را ذیل تاثیر قرار می دهد.

پس پرسش اساسی این وجود ندارد که آیا به‌روزرسانی تازه گوگل در seo تاثیر دارااست یا این که نه، بلکه پرسش اصلی خیس این میباشد که بدانید چه نحوه های seo برای برت گوگل وجود دارااست؟

یک کدام از مزاح هایی که راجع‌به seo BERT در شبکه های مردمی ترند گردیده مرتبط با لیست آبادی تایی ذیل میباشد:

10 راه و روش برای seo BERT گوگل:

1. You
2. Can’t
3. Optimize
4. For
5. A
6. Deep
7. Learning
8. NLP
9. Algorithm
10. Write for humans

در حالتی‌که بخواهیم از گویش گوگل کلام بزنیم، می بایست به‌این واقعیت اشاره کنیم که هیچ کاری وجود ندارد که بتوانید آن را «سئو برای BERT گوگل» در لحاظ بگیرید.

آقای دنی سالیوان، یکی رخ های شاخص گوگل در کانال اجتماعی توئیتر در این زمینه می گوید:

هیچ طرز سئو برای BERT نیست. به‌روزرسانی نو صرفا الگوریتم های مارا هوشمند خیس نموده است و این یعنی بهتر قادر خواهیم بود محتوایی که برای استفاده کننده نوشته را فهم کنیم.

پس اینطور سود می‌گیریم که بایستی نخستین از تمامی نیاز استفاده کننده را فهم کنیم و بر پایه ی آن، آغاز به ساخت‌و‌ساز محتوا کنیم.

در شرایطی که یه خرده بیشتر توجه فرمایید، متوجه می‌شوید که‌این الگوریتم بیشتراز تمامی، بر روی مقصود کاوش استفاده کننده تاکید داراست و صرفا عامل نشر آن، صرفا و صرفا بهبود تجربه کاوش میباشد.

به شما سفارش می‌کنیم پیش از تلاوت بخش آنگاه، نوشته‌ی علمی مهمی که در رابطه غرض جستجوی مخاطب در seo نوشته ایم را خوب مطالعه نمایید و بعد به بخش آخرین نوشته‌ی‌علمی برگردید.

فهم و شعور غرض جستجوی استفاده کننده و سئو برای آن، سلطان کلید توفیق در الگوریتم برت گوگل
یکی کارهایی که الگوریتم BERT خوب جاری ساختن می دهد، حدس غرض کاوش استفاده کننده با درصد خطای زیر میباشد. این یعنی در شرایطی‌که شما یک کدام از کلمه ها عبارتی را غلط تایپ فرمائید البته سایر کلمه ها یک معنی داشته باشند، گوگل به صدق متوجه خواسته شما میگردد و در کمال تعجب میبینید در حاصل به عبارتی چیزی را به شما آرم می دهد که در ذهنیت شما بوده!

پس قادر خواهیم بود اینطور سود بگیریم که مقصود اساسی الگوریتم BERT، شعور بهتر و دقیقتر مقصود جستجوی استفاده کننده میباشد.


فیض گیری: به مکان اهمیت به ماشین ها، به گویش محاوره یوزرها خویش اعتنا بیشتری نشانه دهید.

تنها یکسری لحظه به گونه های طریق های ماشینی در بهینه سازی تصور کنید: پلاگین یوآست وردپرس، تکرار واژه و کلمه کلیدی، بهینه سازی کلاه سیاه

حال دیگر خیالتان ریلکس گردیده که مسیری که گوگل در پیش گرفته، دقیقاً مخالف ماشینی شدن میباشد؛ صحیح برعکس، گوگل هر روز دارااست بیشتر مشابه بشر می گردد، مشابه وی فکرمی‌کند و به همین استدلال بهتر می تواند در جستجوی اینترنتی به شما یاری دهد.

پس با کل این توضیحات بایستی به شما بگوییم که بهتر میباشد در محتوای تارنما خویش، صحیح به لهجه مخاطب خویش صحبت بزنید و با به کار گیری از این لهجه، ارزشمندترین محتوا را در چنگ وی قرار دهید.

مهمترین سوال ها یوزرها مرتبط با جدیترین الگوریتم BERT گوگل (و جواب به آنان!)
از به عبارتی اولِ تکثیر الگوریتم نو گوگل، یوزرها سوال ها متعددی در رابطه این دستاورد والا گوگل پرسش کرده اند که به‌دنبال به مهم‌ترین آنها جواب می‌دهیم.

 



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed


چطور جايگاه #1 گوگل باشیم؟

آیا الگوریتم های گوگل برای مرتبه 1 بودن با برگه 1 بودن  سئو در مشهد مختلف میباشد؟

چه سایتی قادر است روی لغات کلیدی سنگین و لبریز رقابت جايگاه 1 گوگل از آن خویش نماید؟

همونطور که می دونید کسب درجه نخستین گوگل برای هر کسب و کاری میتونه مهم‌ترین دستاورد در دنیای تبلیغات دیجیتال باشه و تحول بسیار قابل توجهی در واحد سنجش فروش یا این که پیشنهاد سرویس ها برای شما به ارمغان بیاره!

موسسات بهینه سازی در اصل برای کارشون تضمینی نمیدن و در‌صورتی‌که هم تضمینی در عمل باشه، برای برگه 1 گوگل هستش و خیر لینک و پیوند اولیه گوگل؛ زیرا اولیه بودن فعالیت بسیار رنج حتی برای شایسته ترین متخصصان بهینه سازی هستش و از اون طاقت فرسا خیس هم نگه داشتن مقام #1 در موتور جست و جو گوگل خواهد بود.

این نوشته ی علمی در گروه توسعه یافته مطالب فراگیری seo قرار می گیره و در حالتی که داده ها اساس ای seo رو ندارید شاید چند موضوعات برای شما قابل درک نباشه.

سکو 1 گوگل بودن با ورقه 1 بودن زمین تا افق متعدد میباشد!


شاید براتون دیدنی باشه تجربه خودم از داشتن درجه #1 گوگل در جستجوی یک واژه مالامال رقابت و مشتری آور رو بهتون بگم.

یادم میاد همون اوایل که‌این سایت رو شیوه انداخته بودم و گاها طریق فعالیت می‌کردم، یکبار دیدم که سایتم برگه 2 گوگل اومده روی واژه “سرویس ها بهینه سازی” و پس از اون آغاز کردم دورازشوخی خیس روی تارنما عمل کنم.

خب می دونیم که شیت 2 گوگل خبری از مشتری وجود ندارد و انتظاری هم نداشتم.

تا اینکه به لینک و پیوند 7 گوگل در برگه اولیه رسیدم.

واقعا اون موقع خیلی معطل زنگ تناول کردن تارنما بودم البته شاید تقریبا هفته ای 3 تا زنگ خور داشتم و معمولا هم پروژه نمیشدن و تنها مشتری هایی بودن که میخواستن استعلام بها بگیرن.

بعداز یکسری ماه به پیوند 3 گوگل روی واژه و کلمه “سرویس ها seo” رسیدم و اون موقع بود که شم کردم تماما وضعیت عوض شده و اتفاقا همون موقع ها بود که تصمیم گرفتم خودم از شرکتی که توش عمل میکنم بیرون بشم و استقلال پیدا کنم.

حدودا بطور معدل روزمره 1 تماس برای سرویس ها بهینه سازی داشتم و مشتری ها هم شم می‌کردم که به پول مجاورت خیس شدند.

البته نصیب جذاب قصه چندین ماه سپس بود که یک روز دیدم تلفنم داره هی زنگ میخوره و تو بازه زمانی حدود 2 ساعت 3 نفر به اینجانب تماس گرفتن که عمل سایتشون رو ایفا بدم.

اتفاقا اون روز هم داشتم می رفتم گلشن یکی دوستانم برای تفریح و اینترنتم خیلی خوب فعالیت نمیکرد دقیقا یادمه که از یکی دوستانم خواستم که سرویس ها seo رو توی گوگل کاوش کنه و دیدم که آری سایتم اومده سکو 1.

سکو اولیه گوگل روزمره برای اینجانب 3 تا 10 زنگ خور داشت و نکته قابل توجه این بود که اشخاصی که تماس می گرفتند پروژه های بسیار گران قدر خیس و مالامال فایده تری داشتند و از اون جایی که اینجانب مرتبه نخستین بودم گرایش بر این داشتند که عمل سایتشون رو هر کس خودش اولیه هستش اعمال بده.

حقیقتا تفاوت خیلی بزرگی در میان داشتن مرتبه #1 گوگل در مقایسه با حتی درجه 3 هستش و این رو اینجانب دقیقا احساس کردم برای همین هر ایده ای که برای درآمد زایی داریم، تا به سکو 1 نرسیده از اون دست نمی کشیم زیرا می دونم که تا هنگامی بدین منزلت نرسیدیم به هیچ عنوان نمی تونیم بفهمیم تو بازار این شغل چه خبره …

امروز هم که دیگه با دقت به پروژه های متعددی که سرگرم به اون هستیم، فعالیت روی سرویس ها seo به حق تقدم پایان رسیده و دیگه درجه اون رو هم ارزیابی نمیکنم که وبسایت تو چه جایگاهی هستش.

البته یکسال مرتبه 1 گوگل رو توی این کلمه و واژه مراقبت کردم و همون یک‌سال منجر شد که اینجانب از حالت صفر مطلق که داشتم، خداروشکر به جایگاهی برسم که دیگه نگران اخذ پروژه seo برای خودم و گروهم نباشم.

ببخشید درصورتی که زمان برد. به‌دنبال نوشته‌علمی صرفا به نکته ها و تکنیک هایی خواهم پرداخت که چهت نیل به سکو اولیه گوگل بایستی روی وبسایت انجام فرمائید و این شیوه ها هیچ کاری به مسیری که تا وصال به شیت اولیه گوگل داشتید، نداره.

صرفا در باب کسب درجه #1 گوگل

با اجرا این 7 فعالیت، جايگاه 1 گوگل برای شماست!
خوب کلیک بخورید! (CTR)
مخاطب را زیاد نگه دارید.
آتوریتی بالایی داشته باشید.
روی سیگنال های مارک فعالیت فرمایید.
همیشه بروز گردید.
با لینک و پیوند سازی داخلی اقتدار وبسایت را متمرکز فرمائید.
از اسکیما فایده بگیرید.
#1 خوب کلیک بخورید! (CTR)
شما هنگامی که به برگه اولیه گوگل می رسید، فاکتور های دیگری علاوه بر مواقعی که تا به اینجا بایستی در لحاظ می گرفتید، اصلی میشوند.

فاکتور هایی که شاید پیش خیس هم اصلی بودند، البته اینجا به طور کامل گزینش کننده میباشند.

یکی این فاکتور ها نرخ CTR میباشد که معین می نماید تارنما شما تعدادی درصد از بینندگان را به کلیک کننده تبدیل می نماید!

به عنوان مثال شما لینک و پیوند 5 گوگل می‌باشید و روزمره 200 نفر در گوگل کاوش می نمایند و وب سایت شمارا در نتیجه ها میبینند؛ 10 نفر از این 200 نفر روی وب سایت شما کلیک می نمایند.

اینجا نرخ CTR شما 5% میباشد.

چرا معیار کلیک تناول کردن شما در ورقه 1 گوگل خیلی اصلی میشه!!؟
مشاهده کنید چرا می گم که که‌این فاکتور توی کاغذ اولیه گوگل خیلی مهمه؟

زیرا اساسا یوزرها به صفحه های 2 و 3 گوگل نمیرن.

پس در صورتی قرار باشه کاربری روی یک وبسایت کلیک اجرا بده، اون وبسایت های شیت 1 می باشند.

از این جهت می بایست آنالیز بشه که چه وبسایت هایی تو لیست 10 موردی ورقه 1 بیشتر توان جالب استفاده کننده ها رو دارا‌هستند.

برای مثال شما سرچ میکنید “خرید چکی تلفن همراه آیفون”

اینجا برای شما 10 تارنما لیست میشه که خب احتمال 90 درصد شما نیاز خودتون رو توی 5 وب سایت اولیه می‌بینید.

فی مابین اون 5 گزینه شما 2 گزینه رو گشوده می‌کنید.

وبسایت جايگاه 1 و وب سایت جايگاه 4

اینجا وب سایت مرتبه 4 امتیاز بسیار با ارزشی می گیره و نشون میده که با وجود ذیل خیس بودن از وبسایت های درجه 2 و 3، گشوده هم استفاده کننده این وبسایت رو ترجیح داده.

این واقعه چنانچه به وسیله تعداد متعددی مخاطب تکرار بشه، گوگل با یک تحلیل معمولی به‌این فیض می رسه که وبسایت درجه 4 لیاقت بیشتری از جايگاه 2 و 3 داره پس مکان اون رو عوض می کنه و گشوده آزمایش میکنه که آیا این پروسه ادامه داره یا این که خیر…

خب بازدید گوگلی میخریم تا کلیک ما بره بالا
مشاهده کنید عزیزان فروش بازدید گوگلی رخداد نو ای وجود ندارد و از 10 سال پیش تا جایی که اینجانب یادمه داره جاری ساختن میشه و اما ارائه دهنده های این نوع خدمات هم روز آپ دیت در درحال حاضر پیشرفت و باصرفه خیس کردن خدماتشون می‌باشند که بتونن اعتنا گوگل رو جلب نمایند.

اینجانب تو شایسته ترین وضعیت ممکن و با استاندارد ترین شرایط این نوع بازدید کننده های گوگلی رو آزمایش کردم و سود خاصی اخذ نکردم.

طرف اکانت شما گوگلی هستش که آحاد این اتفاقات فروش بازدید و … رو رصد می کنه و الگوریتم هایی پباده سازی می کنه که تفاوت خلق یک بشر حقیقی که حقیقتا نیازش رو کاوش کرده با یک بشر که مثل رباط اخلاق و رفتار می کنه و صرفا می خواد بازدید وب سایت رو ببره بالا، متوجه بشه.

نمی خوام به طور کامل این قضیه رو رد کنم البته نحوه فعالیت اصولی برای شما اینه که با یک تیتر مخاطب پسند و تحریک کننده استفاده کننده رو به کلیک کردن روی وبسایت خودتون سوق بدید. این روشی هستش که هیچ موقع منسوخ نمیشه و مدام برای شما فعالیت میکنه.

درضمن اینجانب با همین طرز تونستم سکو 1 گوگل رو توی واژه و کلمه های لبریز رقابت بگیرم و مهمترین مورد تو این بخش هم تایپ کردن تیتر خوب و به کار گیری از تکنیک هایی هستش که سبب میشه شما خیلی بیشتر مشابه اون کسی باشید که مخاطب دنبالش می گرده…

#2 استفاده کننده را زیاد نگه دارید.
بعداز اینکه مخاطب جذب یک وبسایت شد، خلق وی درین وبسایت به صورت ظریف گزینه ارزیابی گوگل قرار می‌گیرد.

شایسته ترین واحد سنجش برای اینکه گوگل متوجه بشه که استفاده کننده با یک وبسایت بیشتر از سایر رابطه برقرار کرده، اینه که ببینه در مقایسه با رقبا یک سری دقیقه فرصت مانگاری مخاطب درون وبسایت بوده و آنگاه به سراغ فاکتور های دیگه ای مثل کلیک کردن استفاده کننده در وبسایت و مفتوح کردن صفحه های دیگه ای از اون میره و آن‌گاه به کامنت گذاشتن مخاطب و … می پردازه.

فکر کنید شما لینک و پیوند 4 گوگل می‌باشید.

یک نفر سرچ میکنه و وارد لینک و پیوند 1 میشه.

بعداز 1 دقیقه از اون وب سایت بیرون میشه و گشوده به نتیجه ها گوگل بر میگرده.

حال وارد لینک و پیوند 2 میشه و حدود 50 ثانیه هم تو لینک و پیوند 2 میمونه البته گشوده به گوگل بر میگرده و اینبار وارد وبسایت شما میشه که لینک و پیوند 4 می باشید.

5 دقیقه فرصت باطن تارنما شما میگذرونه و آن گاه دیگه بر نمیگرده به گوگل! کلا کاغذ مرور گر خودش رو می عبد و بنده.

این یعنی شما بیشتر از سایر وب سایت ها براش جالب بودید و اونی که دنبالش می گشت باطن تارنما شما پیدا کرد و دیگه نیازی ندید که مجدد به وبسایت های دیگه رمز بزنه.

این واقعه در صورتی‌که یک توشه بیوفته خوب شاید گوگل تحت عنوان رخداد اونو تلقی کنه ولی در‌صورتی‌که محتوای وبسایت شما به قدری جالب باشه که استفاده کننده های متعددی این فعالیت رو تکرار نمایند، مطمئنا تارنما شما مکان درجه 1 گوگل را خواهد گرفت.

نکاتی برای ارتقاء فرصت ماندگاری مخاطب
تلاش فرمایید مسلما سرعت بار گذاری وبسایت شما بالا باشه زیرا در‌حالتی که وب سایت دیر گشوده بشه احتمال داره همون نخستین مخاطب از وب سایت شما بیرون بشه و این رخداد برای بسیار بد خواهد بود.
تلاش نمائید با یک پباده سازی استفاده کننده پسند، سرویس ها یا این که محصول ها خودتون رو به مخاطب اکران بدید تا از مشاهده اون ها لذت ببره.
کارایی فرمائید از محتوا هایی مثل کلیپ سود بگیرید که قصد به مشاهده اون ها خیلی بیشتر از متن میباشد.
تلاش فرمایید در محتوای متنی سایتتون سوال ها تو ذهن مخاطب رو مطرح نمائید که برای مطالعه متن شیت به طور همزمان بگذاره.
کاربرانی که قصد خرید دارا‌هستند، معمولا به کامنت های زیر هر فرآورده اعتنا ویژه ای می نمایند و میتونه فضای خیر و خوبی برای محافظت مخاطب درون وبسایت باشه.
در‌این نصیب فراگیری ساخت و ساز محتوای تارنما خیلی میتونه به شما امداد کنه.

#3 آتوریتی بالایی داشته باشید.
مرتبه 1 گوگل برای وب سایت های دارای اعتبار رزرو میشه و شایسته ترین وضعیت برای گوگل اینه که یک وبسایت دارای اعتبار و مخاطب پسند رو برای درجه 1 واژه کلیدی لبریز رقابت تدارک ببینه تا مطمئن بشه که رضایت مخاطب هاش جلب گردد.

آتوریتی همون نمره اعتبار وبسایت شما که مطمئنم با این مضمون‌ آشنا میباشید و دیگه توضیحی در زمینه ی اون نمی دم.

لازمه بدونید که زمانی شما یک خواننده میباشید و استعداد خیلی خیر و خوبی دارید، احتمالا بعداز یک‌سری سال کار به هر اکنون شنیده میشید.

اما زمانی که یک خواننده دارای شهرت هم میاد و شما رو معرفی می کنه این بازه زمانی فرصت شاید از جند سال به تعدادی ماه برسه و این دقیقا موضوعی هستش که تو بهینه سازی بسیار مهمه

“فرصت”

در شرایطی‌که یه خرده ارزیابی و تحقیق فرمائید خواهید روءیت کرد که مرتبه نخستین گوگل در هر واژه و کلمه کلیدی مشقت معمولا به سایتی با آتوریتی بالا داده گردیده است که علاوه بر دارا بودن خصوصیت های خوب محتوایی و ارتباطی در میان استفاده کننده و وبسایت، آیتم پذیرش تارنما های دارای اعتبار دیگر هم قرار گرفته میباشد.

پس در‌صورتی‌که رقابت شما سطح بالاست، از به عبارتی ابتدار عمل روی پروژه به تفکر بالا بردن آتوریتی هم در کنار عمل های on page باشید.

#4 روی سیگنال های مارک فعالیت فرمائید.
ولی مارک سازی از وظایف یک بهینه سازی عمل وجود ندارد ولی خب وقتی که شما قصد دارید در یک پروژه بلندمرتبه عمل فرمایید و رقبای شما هم مارک های شناخته گردیده ای می‌باشند، احتمال اینکه بتوانید فارغ از مارک سازی به مرتبه 1 گوگل برسید، نسبتاً برابر با صفر میباشد.

این قضیه هم مثل آتوریتی تاثیر بسیار عجیبی در درجه های وب سایت داراست و اینجانب به شخصه تاثیر آن را در تعدادی پروژه دیدم.

زمان وقتی بود که کار بسیار دورازشوخی و خیر و خوبی روی یک وبسایت داشتیم و جايگاه های آن وبسایت تا برگه نخستین گوگل رسید ولی حدودا منزلت تارنما در آن جايگاه ها stop گردیده بود و دیگر رشدی در آن مشاهده نمیشد با وجود اینکه فعالیت های ساخت و ساز محتوا و … هنوز مثل گذشته اعمال می‌شد.

یک باره اینجانب متوجه شدم که تک تک صفحه ها وبسایت رویش بسیار دیده گیری داشته اند و برخی از آنان حتی به سکو 1 گوگل هم رسیدند.

به وبمستر تارنما مراجعه کردم و بازدید ها را دیدم که روی نام مارک واحد سنجش ورودی بسیار دیده گیری بدست آمده بود.

بعد از آن شنیدم از صاحبکار که 10 بیلبورد در جا های گوناگون عمل گردیده و احتمالا به عبارتی اشخاصی که بیلبورد ها را می دیدند، مبادرت به سرچ نام مارک کرده بودند و وارد وب سایت گردیده بودند.

همین زمینه منجر شد نگاه گوگل به مجموع صفحه ها این تارنما مثبت خیس گردد و اتکا بیشتری به آن نماید.

دقیقا این مسئله را در یک کدام از دیگر از پروژه ها هم مشاهده کردم که کارفرمای آن پروژه برای طرحی به تلوزیون دعوت گردیده بود و در زمینه‌ی فعالیت خویش کلام هایی داشت که چندبار هم آن نرم‌افزار در تلوزیون پخش گردیده بود.

پس در صورتیکه میخواهید به صورت مطمئن خیس به درجه 1 گوگل برسید، اپ هایی برای مارک سازی سایت هم داشته باشید یااینکه از کارفرمای خوب بخواهید که به‌این قضیه تامل نماید.

#5 همیشه بروز گردید.
یک کدام از دیگر از فاکتور هایی که برای جايگاه اولیه گوگل بسیار دارای اهمیت میباشد، بروز بودن تارنما است.

گوگل دوست ندارد نوشته‌ی علمی ای که در سال 2018 کاربرد نیکی داشت را در سال 2021 هم به کاوش کنندکان اکران دهد.

دست کم می قدرت مطمئن بود که به هیچ عنوان دوستت ندارد در سکو 1 خویش این وب سایت را به مخاطب اکران دهد.

افزودن متن به صفحه های اساسی هر یک‌سری وقت یکبار
تغییر‌و تحول تیتر صفحه ها و دارا بودن تاریخ روز
افزودن محتوای تصویری یا این که ویدیویی به برگه
پذیرش کامنت ها و جواب دادن به آنها بطور مداوم
این مفاد می توانند برخی نحوه های بی آلایش ای برای بروز نگه داشتن شما باشند.

#6 با پیوند سازی داخلی اقتدار تارنما را متمرکز نمائید.
دوستان لینک و پیوند سازی داخلی عمل خیلی بی آلایش تری نسبت به سایر مواقعی هستش که تا به اینجا بهش اشاره کردیم و تاثیر بسیار قابل توجهی میتونه توی سکو تارنما داشته باشه.

هنگامی به برگه 1 گوگل می رسید، پتانسیل بسیار نیکی در شما وجود داره و هر لینکی به سمت شما روانه میشه، میتونه اقتدار نیکی به کاغذ شما بده و در واقع تمرکز تارنما روی یک واژه کلیدی رو به سمت یک ورقه خاص روانه کنه.

پیوند سازی داخلی از صفحاتی که امروز بازدید کننده خیر و خوبی دارا‌هستند و میتونن منجر پرتاب کابر به سمت کاغذ لندینگ شما باشن، مفاد بسیار نیکی برای اجرای این تکنیک معمولی می‌باشند.

همت فرمائید با استعمال از انکر تکست های دیدنی و تحریک کننده این عمل پیوند سازی رو ایفا بدید تا بازدید خیر و خوبی رو برای کاغذ لندینگ خودتون به وجود بیارید.

#7 از اسکیما منفعت بگیرید.
اسکیما روشی برای علامت گذاری محتوا های تارنما هستش که سبب میشه اکران شما در گوگل بطور پررنگ خیس و خاص تری نسبت به رقبا باشه.

گفت و گو اسکیما بسیار عظیم هستش و کارایی می‌کنیم کامل درین خصوص در آینده حرف داشته باشیم البته در‌صورتی‌که وب سایت شما وردپرسی هستش، میتونید با به کار گیری از پلاگین ها، این فعالیت نماد کذاری رو جاری ساختن بدید.

مثل تصویر ذیل، هنگامی که شما در یک رقابت سطح بالا فعالیت می‌کنید، رقبا کارایی می نمایند برای بالا بردن نرخ CTR که راجع‌به اولیه بهش اشاره داشتیم، اکران وبسایت خودشون رو بهتر نمایند.

 

با انجام این 7 نحوه روی سایتتون می تونید به شکلی مطمئن و اصولی به جايگاه نخستین برسید و سپس بایستی تمرککز فرمائید روی محافظت وبسایت در‌این سکو که همونطور که تا قبل از این هم اشاره کردم این فعالیت هم به هیچ وجه آسون وجود ندارد.



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed


بازه هاست که اهمیت محتوا در وبسایت ها بر همگان اثبات گردیده و کوشش عمومی فعالان عرصه اینترنت ، جذب کاربر به مضمون‌ عام میباشد .  سئو در مشهد   وقتی در عرصه بازاریابی ، تاکید متعددی روی بازاریابی از روش ساخت‌و‌ساز محتوا می‌شد . کارایی های ذکر شده نیز در همین راستاست . ایراد این میباشد که یک اطمینان نادرست بوسیله بخش اعظمی از اشخاص دراین باره وجود دارااست و آن این میباشد که محتوا یعنی متن و نوشته ی علمی ؛ همان تصور می نمایند که هرچه مطالب زیاد خیس ساخت‌و‌ساز نمایند ( به صورت معین ایجاد URL و کاغذ در وب سایت ) ، در راستای seo اصولی قدم برداشته اند . ولی به شما می‌گوییم که ایجاد صفحه ها زیاد در معنای بهینه سازی ماهر وجود ندارد . بهتر آن میباشد که ورقه ورود استفاده کننده یا این که به عبارتی کاغذ مقصود که از آن به عنوان Landing Page حافظه میگردد و در گوگل سکو میگیرد ( google page rank ) را با محتوای صحیح ، دارای ارتباط و کیفیت بالا مالامال کرد تا فایده وری وب سایت بالا برود . بعضی مبادرت به تشکیل داد صفحه های فرعی و درج مطالب بسیار زیاد در فضایی مانند بلاگ سایت می نمایند . اما عموماً نارضایتی هایی هم دارا‌هستند که‌این فعالیت به صورت مناسب اثر گذار واقع نشده میباشد . برهان آن میباشد که به استفاده کننده دقیقاً به عبارتی چیزی که می منظور را ارائه نکرده اند . کاربر خواستار داشتن تمامی داده ها موثر و موردنیاز به صورت خلاصه میباشد . از این رو ، بهتر میباشد به مکان پرداختن به پیشینه تولیدات و شهر آفریننده و امثال این داده ها غیر اثرگذار در صفحه ها فرعی ، به عبارتی کاغذ مقصود را با ابزار موردنیاز مشتری مالامال کنیم . برای مثالً در وبسایت های فروشگاهی ، فیلترهای موردنیاز مشتری می بایست قرار داده گردد تا مشتری بتواند به سادگی به جنس متبوع خویش رسد .

چنانچه صفحاتی که صفحه های غرض نیستند را در معرض حجمی از محتوا در اختیار بگذاریم ، گامی رو به جلو و در راستای محبوبیت مطالب و صفحه های و به صورت کلی وبسایت بر نداشته ایم .

در شرایطی‌که این سوال وجود داشته باشد که محتوا چه چیزی است ، بایستی خاطرنشان کرد محتوا ( در تارنما ) هر چیزی میباشد که استفاده کننده تارنما را سود مند نماید . یعنی مقصود هر محتوا از هر نوع در تارنما ، می بایست این باشد که استفاده کننده را به مراد اش برساند . این محتوا قادر است متن ، ویدئو ، صدا یا این که به عبارتی پادکست ، عکس ، جدول ، نمودار و هر چیز دیگر باشد . همین که بپذیریم محتوا صرفا متن وجود ندارد کافی میباشد . بعضی وقتها یک عکس یا این که اینفوگرافی ، بسیار بهتر از یک متن بلند بالا برای استفاده کننده موءثر واقع میشود . لذا بایستی بدین نکته اعتنا داشت که تعریف و تمجید محتوا در تارنما را نباید محصور به متن و نوشته‌علمی دانست .

می بایست این نکته را مد حیث داشت که محتوا به دو گروه موثر و غیر اثر گذار تقسیم میشود . محتوای موثر یعنی محتوایی که به فعالیت یوزرها یک تارنما مفروض بیاید و آنان‌را فایده مند سازد و در مسیر درایت بخشی یا این که رفع نیاز آن ها قدم بردارد . به عنوان مثالً یک وب سایت ادبی ، می بایست در موضوع ادبیات کار نماید و کام کاربر را از محتوای ادبی سیراب نماید . درحال حاضر در‌صورتی‌که همین تارنما به مطالبی مانند مقاله‌ها علمی در رابطه حشرات بیشه آمازون بپردازد ، حتی در صورتیکه محتوای کیفیت خوب و موثقی ساخت و ساز کرده‌با‌شد ، با دقت به قضیه تارنما ادبی ، کاری غیر اثرگذار کرده و در واقع محتوای غیر اثر گذار ساخت‌و‌ساز نموده است . بعداز این کلیه توضیح ، در بیانی خلاصه میخواهیم بگوییم در حالتی که یک سایت مطالب غیر مربوط به زمینه خویش ساخت‌و‌ساز نماید ، ره به بیراهه برده و با اقتدار می قدرت اظهار‌کرد اسم این فعالیت ، seo وجود ندارد .

شاید یک کدام از دیگر از تصورات نادرست در این باره ، تصوری باشد که به زیاد بودن و زمانبر بودن مقاله می‌پردازد . حقیقت این میباشد که محتوای وقتگیر ، پتانسیل بالایی برای فراری دادن کاربر داراست . حتی ممکن میباشد با دیدن وسعت مقاله ، مبادرت به بازدید از مقاله نشود . پس فیض این که محتوا می بایست از حیث مقدار هم استانداردهایی را رعایت نموده باشد .

یک یاد‌آوری خیلی کوتاه می‌دهیم و آن این که به یک عنصر کم عقل می بایست دقت داشت . یعنی میخواهیم بگوییم واقع در میان باشید و انتظار نداشته باشید که بتوانید به طور صد درصدی رضایت همگی یوزرها ورودی به وبسایت خویش را جلب فرمایید . اشخاص با علت و هدف ها گوناگون وارد وبسایت می‌شوند و این که بخواهیم همگی رضایت کلیه مخاطبان را جلب کنیم ، نسبتاًً ممکن وجود ندارد .

در نقطه پايان در صورتیکه بخواهیم متر و معیاری برای کیفیت محتوای تولیدی معرفی کنیم ، می بایست بگوییم میزان ، رفع نیاز استفاده کننده / مخاطب میباشد . می بایست استفاده کننده در صفحه های تارنما شما ماندگاری داشته باشد . در حالتی‌که مخاطب مجال متعددی را در تارنما شما صرف نماید ، می اقتدار اذعان کرد user engagement یا این که به عبارتی مشغول شدن کاربر در تارنما صورت داده میباشد . هم اکنون فکر کنید این تضارب و افتتاح از مطالب ، یار و همدم خواهد شد با استاندارهای seo که در ابتدا درباره با ساخت‌و‌ساز محتوای بهینه سازی به آن اشاره شد ؛ در اینجا می قدرت خاطرنشان کرد شما یک کدام از قدم های موردنیاز در راستای seo سایت یا این که search engine optimization را با توفیق برداشته اید .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed


معمولاً با شنیدن اصطلاح موتور کاوش یا این که  سئو در مشهد  به خاطر گوگل و یاهو می افتیم.

اما این غلط وجود ندارد. گوگل و یاهو، دو مثال از موتورهای کاوش گر اینترنت میباشند و به عنوان مثال دارای شهرت‌ترین موتورهای کاوش محسوب می گردند.

ولی موتور کاوش (SE) قرار وجود ندارد الزاماً در اینترنت کاوش نماید.

تمجید موتور کاوش (روی هم رفته‌خیس) قادر است به طور تحت باشد:

موتورهای کاوشگر گروه‌ای از قابل انعطاف افزارها و مشقت بار افزارها میباشند که میتوانند در یک فضای معلوم دربین وسعت کلان‌ای از اطلاعات، داده ها یا این که داده‌های مد حیث یوزرها یا این که قابل انعطاف افزارها را کاوش نمایند.

این کاوش قادر است روی هارد دیسک کامپیوتر شما، روی خاطر‌ی تلفن همراه شما، در یک مقر داده یا این که در فضای اینترنت صورت بپذیرد.

در شرایطی که موتور کاوش در فضای اینترنت در پی داده ها بگردد، به آن موتور کاوش گر اینترنت گفته میگردد.

 

در دنیای تکنولوژی، به هر سیستمی که دربین وسعت متعددی از داده ها، داده‌های مشخصی را کاوش نماید، موتور کاوش گفته می‌گردد.

البته آنچه امروزه معمولاً به اسم موتور کاوش می‌شنویم، خلاصه‌ گردیده‌ی عبارت موتور جستجوی اینترنت یا این که Web Search Engine میباشد که به جهت فراگیر شدن آن، به صورت کوتاه گردیده‌ی موتور کاوش آیتم به کار گیری قرار می گیرد.

با توسعه و گسترش دنیای اینترنت و ارتقا غیرقابل تصور ساخت و ساز محتوا، اهمیت موتورهای کاوش بیشتر از پیشین شد و میبینیم که امروز، موتور جستجوی گوگل تحت عنوان برگزیدگان موتور جستجوی فعلی در دنیا، یکی از از اصلی ترین نهاد های اقتصادی جهان به حساب میآید.

در حالتی که که علاقمند به مطالعه‌ی تاریخچه اول موتورهای کاوش در وب باشید، زونن رایش در یکی‌از کلاسیک‌ترین نوشته‌ی علمی‌هایی که منبع استناد بخش اعظمی از وبسایت‌های دیگر هم می‌باشد، این تاریخچه را با تمرکز و جزئیات ذکر نموده است.

البته شاید مهمترین نکته درباره‌ی موتورهای کاوش این باشد که گوگل، که امروز حاکمیت این صنعت را در مشت داراست، در مقایسه با کمپانی‌های دیگری مانند یاهو و آلتاویستا، یک کمپانی تازه محسوب میشود و دیرتر از سایر وارد بازار گردیده‌است.

این موضوع، معمولاً تحت عنوان یکی مثالهای کلاسیک در استراتژی مطرح می شود که پایان بودن یا این که دیرتر وارد یک بازار شدن، مدام نقص‌ وجود ندارد و قادر است مزیت هم محسوب خواهد شد.

در‌صورتی‌که که علاقمند به درک کردن سهم بازار هر کدام از موتورهای جستجوی وب باشید، شاید نمودار ذیل (از www.netmarketshare.com) که سهم بازار مرتبط با استارت سال ۲۰۱۶ را علامت می دهد، برای شما موثر باشد:



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed


seo و الگوریتم های گوگل کلیه روزه در هم اکنون ساخت‌و‌ساز تغییرات و به روزرسانی هایی می باشند   سئو در مشهد به نحوی که حاصل کار ها و زحمات ما‌را دائما ذیل تاثیر قرار میدهند، در بعضا مفاد این تغییرات منجربه ارتقاء مرتبه سایت می‌گردد و در اکثری از موردها نیز تک تک زحمات و کار های ما‌را از در میان می‌برد. از همین رو آگاه بودن از جدیدترین تکنیک های بهینه سازی و تغییرات تولید گردیده در آن اهمیت متعددی برای سئوکاران و صاحبان وبسایت پیدا نموده است. وقتی که شما از به روز های نو گوگل و ترفند های seo اگاهی دارید، هیچ وقت غافلگیر نخواهید خواهد شد و همواره براساس این تغییرات گام خواهید برداشت. برای همین مراد گروه دارای تخصص و با سابقه جمهوری اسلامی ایران نتورک تصمیم دارااست نتیجه ها مطالعات بسیار بزرگ و تجربه یک سری ساله خویش را در دست شما عزیزان قرار دهد، ما با علم تخصصی خویش از به روزرسانی های نو گوگل توانسته ایم جدیدترین تکنیک های بهینه سازی در سال 2019 را در‌این نوشته‌ی علمی ارائه دهیم. در شرایطی که در پی به روزرسانی داده ها خویش و وصال به حاصل فوق العاده می‌باشید، توصیه میکنم این نوشته‌ی‌علمی را از دست ندهید.


در دنیای گوگل آپدیت بودن مهم‌ترین اصل به حساب می آید که منجربه ارائه تکنولوژی های نو خیس و جدیدتری میشود. گوگل همواره همت می نماید برای اکران شایسته ترین نتیجه ها، الگوریتم های خویش را برای جايگاه بندی آپ دیت نماید، این فرمان موجب می‌شود تا بعضی از تکنیک های بهینه سازی عملا بی سود و حتی مضر باشند و بعضی دیگر موجب بهبود جايگاه تارنما خواهد شد. اما درین دربین برخی از تکنیک های بهینه سازی مانند ساخت محتوای اصولی، وقت گیر و کاربردی هیچگاه بی اهمیت نمیشوند و همواره تاثیرات مثبتی برای سکو بندی یک سایت ساخت‌و‌ساز می کنند.

سئو موتورهای جستجو گر از مهمترین و بزرگترین تکنیک های بهبود و ارتقا ترافیک ورودی وبسایت است که‌این تکنیک ها در دو مجموعه ی ON بهینه سازی و OFF سئو قابل انجام هستند.

تکنیک های ON بهینه سازی
این عمل ها مشتمل بر مواقعی مانند محتوا، توضیحات، تیتر، تصویر، شیوه درج عبارات کلیدی، لینک و پیوند داخلی و … است که ما در‌این نوشته‌ی‌علمی به آنها اشاره خوا هیم کرد:

تگ HTML: این تگ مهم ترین و او‌لین تکنیک برای seo و آنالیز موتورجستجوگر گوگل به حساب می آید.

تیتر ورقه: تیتر ورقه او‌لین چیزی میباشد که در ورقه شما به اکران یوزرها در می‌آید، این تیتر بهتر میباشد در بین 60 تا 80 کاراکتر باشد.

تیتر بهینه سازی: تیتر سئو به عبارتی چیزی میباشد که گوگل در صفحه های جستجوی خویش اکران میدهند، ولی گوگل فقط 55 تا 65 کارکتر نخستین را نماد میدهد، بدین ترتیب بیشتر از این تعداد را در تیتر seo خویش قرار ندهید. تیتر seo شما قادر است با تیتر شیت پاره ای تفاوت داشته باشد و در بعضا موردها این فعالیت بسیار موءثر خواهد بود.

توضیحات متا: این توضیحات به صورت بدون واسطه بر روی جايگاه seo شما تاثیر ندارد، بلکه به طور غیرمستقیم موجب بهبود سکو شما می‌گردد. مطلقا در‌این توضیحات از کلمه ها کلیدی خویش به کار گیری فرمائید، این توضیحات در صورتیکه به صحت قرار داده خواهد شد منجربه ارتقا نرخ کلیک سایت شما می شود.

عبارات متا: عبارات متا صرفا قسمتی میباشد که شما میتوانید عبارات کلیدی مدنظر خویش را در آن تغییر و تحول دهید. گوگل میتواند 3 تا 4 واژه و کلمه کلیدی نخستین را در متای شما شناسایی نماید.

ساختار محتوا: محتوای شما می بایست دیدنی و کاربردی بوده و مشتمل بر سه نصیب پیشگفتار، بدنه و فیض گیری باشد. تلاش نمائید نوشته خویش را به طور جمله های جدا از هم و معین قرار دهید، این فعالیت به فهم و شعور کاربر شما بیشتر یاری می نماید. شما می‌توانید هر تعداد کارکتری را برای مقاله‌ها خویش درنظر بگیرید، ولی بهتر میباشد بدانید سکو های برتر گوگل همواره مقالاتی میباشند که بالای 850 کارکتر دارا هستند.

به روزرسانی: شما بایستی همت فرمائید همواره یوزرها و وب سایت خویش را آپ تو دیت نگه دارید، این فعالیت در سکو بندی شما تاثیر بسیار نیکی داراست، کارایی نمایید دستکم هر دو هفته یکبار مطالب خویش را به روزرسانی نمائید.

واژه و کلمه کلیدی در سود گیری: همان طور که گفتیم نصیب آخری محتوای شما بایستی دربرگیرنده فیض گیری باشد، در بخش فیض گیری نیز به طبع دست‌کم یکبار کلمه و واژه کلیدی خویش را قرار دهید.

تراکم کلمه ها کلیدی: درباره با تعداد و تراکم عبارات کلیدی هیچ قاعده خاصی نیست، البته براساس پژوهش ها انجام شده تعداد لغات کلیدی می بایست 3 تا 5 درصد تمام لغات یک محتوا باشد.

لغت ها کلیدی بلند: لغت ها کلیدی بلند همواره در مقایسه با لغات کلیدی تک واژه ای همت بیشتری دارا‌هستند و از آنجایی که ترازو رقابت آنها در فضای گوگل بسیار نادر میباشد شل خیس مرتبه های بالا را اخذ می نمایند.

تکنیک های OFF سئو
عمل های OFF سئو به چشم شدن بیشتر وب سایت شما امداد می نمایند، شما به امداد این تکنیک ها میتوانید بازدید بیشتری برای وب سایت خویش ساخت فرمایید. در به روز رسانی تازه الگوریتم گوگل اهمیت تکنیک های سئوی خارجی در درجه بندی بیشتر شم می گردد. در حال حاضر بدین تکنیک ها اشاره خوا هیم کرد:

ایجاد محتوا های توزیعی: ساخت و ساز محتوا های منحصربه شخص و توزیعی همواره یک طریق طبیعی برای نفوذ میان یوزرها شناخته می گردد. تلاش نمایید دائما محتواهای متعدد و دارای ارتباط برای مخاطبان خویش ساخت‌و‌ساز کنید.

نفوذ نفوذگران: از اشخاصی که در فضای وب سهم قابل توجهی دارا‌هستند و مربوط به کار شما کار می نمایند بخواهید تا وب لاگ شما‌را آنالیز کنند و پیوند تارنما شما‌را در تارنما خویش قرار دهند. این بک پیوند ها در ارتقاء درجه وبسایت شما بسیار تاثیرگذار خواهند بود پس کوشش فرمایید به طبع از این تکنیک به کار گیری فرمائید.

پست مهمان: در وب بخش اعظمی از وبسایت های بلاگ و پست مهمان برای نویسندگان به طور بدون‌پول گشوده میباشد، ولی بایستی دقت نمایید که درین فعالیت بر روی تعداد پیوند ها تمرکز نکنید بلکه کیفیت پیوند را در حیث بگیرید، توجه فرمائید در یک وب سایت یکسری توشه بلاگ مهمان ارسال نکنید.

اشتراک گذاری در شبکه های عمومی: مهم‌ترین تکنیک seo در سال 2019 شرکت کردن در شبکه های عمومی میباشد، در سال نو گوگل برای این تکنیک امتیاز بیشتری را میدهد، از طرفی کار شما در شبکه‌های‌عمومی دوست داستنی سبب رویش کسب و کارتان می‌شود. از لیست تحت برای اشتراک گذاری در شبکه‌های‌عمومی به کار گیری فرمایید:

www.twitter.com
www.facebook.com
www.linkedin.com
www.pinterest.com
plus.google.com
تارنما های علامت گذاری: یکی‌از شایسته ترین سیستم ها برای تبلیغ سایت شما وبسایت های آرم گذاری می باشند، مسلما بدین وبسایت ها وارد گردید و پیوند تارنما خویش را در آنها درج نمایید.

delicious.com
stumbleupon.com
digg.com
ارسال نوشته‌علمی در تارنما های بدون پول: خیلی از اشخاص در جستجوی انجمن هایی میباشند تا جواب سوال های خویش را در آنان پیدا نمایند. شما میتوانید با تایپ کردن مقاله‌ها خویش در‌این وب سایت ها بر تعداد بازدیدکنندگان خویش اضافه نمایید.

ارسال دیتابیس وب لاگ: وبسایت های تصویب دایرکتوری دائما در درحال حاضر ساخت و ساز لینک و پیوند های کیفیت بالا میباشند، به‌این وبسایت ها وارد گردید و یک تیم بندی مطلوب برای خویش گزینش نمائید.

سوال و جواب: یک کدام از مطلوب ترین و شایسته ترین شیوه های اخذ ترافیک ورودی بالا از تارنما های سوال و جواب میباشد، بدین وبسایت ها وارد گردید و در رای زنی های مرتبط با کسب و کارتان رجوع‌نمایید، به سوالهای مربوطه جواب دهید و با قرار دادن لینک و پیوند وبسایت خویش آن‌ها‌را به سمت وبسایتتان هدایت نمایید.

ارسال کلیپ: یکی راه و روش های مطلوب برای جذب بازدیدکننده، ارسال کلیپ در تارنما های دوستداشتنی و پر بازدید است. یوزرها بیشتر رغبت دارا‌هستند، ویدیو های مرتبط با عمل شمارا ببیند تا مطالعه مقاله ها وقت گیر. ما در اینجا به برخی از این تارنما ها اشاره خوا هیم کرد:

www.youtube.com
vimeo.com
www.ustream.tv
vine.co
www.hulu.com
www.break.com
www.metacafe.com
www.dailymotion.com/in
ارسال تصاویر: تصاویر خویش را در تارنما های دوست داستنی و پر طرفدار به اشتراک بگذارید و پیوند وب سایت تان را در آن قرار دهید. شما میتوانید با قرار دادن برچسب های با صرفه و مطلوب شانس بازدید یوزرها را بیشتر نمائید.

معرفی Infographics :Infographics یکی جدیدترین تکنیک های بهینه سازی در سال 2019 به حساب می آید که دقت اشخاص متعددی را به سمت خویش جلب نموده است، داده ها خویش را در‌این تارنما ها وارد فرمائید. برخی از این وبسایت ها مشتمل بر مورد ها پایین میباشند:

visual.ly
reddit.com
submitinfographics.com
nerdgraph.com
infographiclove.com
infographicsarchive.com
اشتراک گذاری سندها: ساخت‌و‌ساز سندها نو و دیدنی که با بیزنس شما تر و تمیز میباشد به رونق و بسط بیزنس شما امداد می نماید، اما این سود به شرطی نتیجه ها میشود که محتوایی منحصر و ویژه در آن‌ها به اشتراک بگذارید.

به کار گیری از Google My Business: این یک ابزار فوق العاده و بدون‌پول گوگل میباشد که در دست شما قرار گرفته، فعلا وقت آن رسیده که از این ابزار برای ارتقا مرتبه وبسایت خویش استعمال فرمایید و از این طرز ترافیک قابل توجهی اخذ فرمایید.

غرض گوگل از ساخت‌و‌ساز تغییرات در الگوریتم های خویش چه است؟
گوگل با این عمل کوشش می نماید تا تلاش مدیران را بر روی تارنما کارکشته خیس نماید.
وبسایت هایی که برای یوزرها اثرگذار خیس می باشند را در مرتبه های نخستین نتیجه ها خویش اکران دهد.
بین المان های سایت رابطه مطلوب خیس و بهتری تولید خواهد شد.
درجه بندی تارنما با دقت به ترازو های حقیقی وواقعی خیس و باکیفیت تری شکل بگیرد.
در قبل یکی تکنیک های بهینه سازی برای بدست آوردن مرتبه های بالا قرار دادن تعداد متعددی کلمه و واژه کلیدی در محتوا بود، این فرمان سبب ساز میشد تا محتوا های بی کیفیت در مرتبه های بالا قرار گرفته و محتواهایی که به طور کامل مفهومی و نفیس بوده اند در صفحه ها آخری گوگل قرار بگیرند. امروزه گوگل به معنی و توشه معنایی مطالب دقت می نماید و تارنما هایی که محتواهای خویش را از واژه و کلمه کلیدی بمباران می نماید گزینه جریمه خویش قرار می‌دهد و حتی‌د‌ر برخی مفاد آنان را از شیت حاصل خویش حذف می نماید.

شروع حاکمیت جستجوی صوتی!
دیدنی میباشد بدانید امروزه جستجوی صوتی به شدت رو به ارتقاء میباشد و روز آپ تو دیت محبوبیت بیشتری فی مابین یوزرها پیدا می نماید. متخصصان براین باورند که تا یک سری سال آینده جستجوی بیش تر از 60 درصد یوزرها به طور صورتی خواهد بود، با وجود این که تکنیک های بهینه سازی و قانون ها موتورهای کاوش روز آپ دیت در حالا تغییر و تحول میباشد البته توسعه و گسترش و توسعه و گسترش جستجوهای صوتی نیز از مطرح ترین تغییرات به حساب می آید که می بایست خودمان را برای این تغییر تحول تعالی فراهم کنیم. جذاب خیس آن میباشد که فی مابین پاسخگویی گوگل و seo صوتی نیز رابطه تنگاتنگی حکم فرما میباشد، بدین ترتیب حتما گوگل فاکتور هایی را درباره با جستجوی صوتی در حیث خواهد گرفت.

این نوشته ی علمی نتایج پژوهش ها و مطالعات پهناور دسته جمهوری اسلامی ایران نتورک میباشد، قصد ما از این نوشته معرفی جدیدترین تکنیک های seo در سال 2019 بوده میباشد. شما با اجرای این تکنیک ها به نتیجه ها شگفت انگیزی در حاصل گوگل دست خواهید یافت.



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed

برای اینکه بتوانید در لیست موتورهای کاوش عمل بهتری داشته باشید،  سئو در مشهد  بایستی محتوای با ارزش خویش را به صورت فرمت متنی HTML که برای تک تک این م.ت.ر های جسنجو قابل شعور میباشد تهیه و تنظیم کنیم. علی رغم پیشرفت های جان دار در تکنولوژی موتورهای کاوش، تصاویر، فولدر های اشاره گر، کدهای جاوا اسکریپت و بقیه محتوای غیر متنی اکثر زمان ها بوسیله موتورهای کاوشگر نادیده گرفته می گردند و ارزشی برای خزندگان موتورهای کاوش ندارند.

سهل وآسان ترین طرز برای اعتقاد از اینکه لغت ها و عباراتی که برای بازدید کنندگان خویش به اکران میگذارید به وسیله موتورهای کاوشگر خوانده می گردند این میباشد که آن‌ها را در فرمت متنی HTML قرار دهید. ولی برای عده ای که پیرو فرمت بهتر یا این که استایل اکران بصری می باشند، نحوه های توسعه یافته تری نیز وجود داراست:

برای تصاویر خویش تگ Alt بسازید. در حالتی‌که تصویری در محتوای خویش دارید، بهتر میباشد تگ Alt را برای آن تخصیص دهید تا در موتورهای کاوش قابل مشاهده باشد. در‌این موقعیت تصویر شما با یک محتوای متنی توضیح داده میگردد و در حالتی‌که مخاطب در موتور کاوش در پی این لغات کلیدی خاصص بگردد، مطلقاً محتوای شمارا پیدا خواهد کرد.
از فولدر های اشاره گر استعمال نکنید
برای هر تصویر متن قابل درک در تگ Alt بنویسید تا گوگل شعور بیشتری از عکس شما داشته باشد.
برای فولدر تصویر و یا این که کلیپ خویش نام با مسما تعیین کرده و با (under line) _ از هم غیروابسته نمایید و به دنبال نشانی تارنما خویش را وارد نمائید مانند: ROI_www_ezweb_ir.jpg
مشاهده تارنما به نحوی که موتورهای کاوش آن را میبینند
با به کار گیری از ابزارهایی همانند Google\'s cache ، بهینه سازی-browser.com یا این که MozBar میتوانید مشاهده کنید که چه عناصری از محتوای شما در موتورهای کاوش قابل مشاهده و ایندکس شد‌ه‌است.

ساختار لینک و پیوند بیلدینگ قابل خزش
موتورهای کاوش برای قرار دادن صفحه های جان دار در نتیجه ها کاوش به محتوای شما نیاز دارا هستند و می بایست آن را ببینند. همینطور برای اینکه بتوانند محتوای شما‌را پیدا نمایند، در صدر به لینک و پیوند نیاز دارا هستند. وجود ساختار پیوند قابل خزش که به Crawler های موتورهای کاوش اذن میدهند در مسیر وبسایت برای یافتن کلیه صفحه های تکان نمایند، امری به طور کاملً ضروری میباشد. هزاران هزار وبسایت در تشکیل داد و سازماندهی ناوبری خویش مبتلا خطا میگردند و همین فرمان سبب می گردد موتورهای کاوش نتوانند به کل محتوای آنها دسترسی داشته باشند. در صورت پایین می‌توانید شیوه بروز اینگونه مشکلی را ببینید:

 

در نمونه بالا، خزندگان گوگل به کاغذ A می رسند و در آن لینکی به صفحه ها B و E پیدا می نمایند. با این اکنون، اگرچه صفحه های C و D ممکن میباشد صفحه ها مهمی باشند، ولی خزندگان گوگل راهی برای دستیابی به آنها ندارند چون هیچ پیوند بی واسطه و قابل خزشی به صفحه های C و D اشاره نمی نماید. در حالتی که خزندگان موتورهای کاوش نتوانند به صفحه های شما دسترسی داشته باشند؛ محتوای عالی، مقصود قرار دادن لغات کلیدی مطلوب و بازاریابی هوشمندانه نیز نمی تواند مفید باشد به دلیل آنکه هیچ لینکی از وبسایت شما به آنان داده نشده و موتورهای کاوش حتی از وجود این صفحه ها با خبر نیستند!

تحلیل یک لینک و پیوند


تگ های لینک و پیوند می‌توانند دربردارنده تصویر، متن یا این که بقیه موادسازنده باشند و حیطه قابل کلیکی را بر روی برگه تولید نمایند تا استفاده کننده بتواند از این منطقه برای دسترسی به بقیه صفحه ها جانور در وبسایت استعمال نماید. این لینک و پیوند ها موادسازنده اساسی ناوبری در وب می باشند که با تیتر هایپر لینک و پیوند شناخته می‌شوند. در تصویر بالا، تگ \"a>\" علامت دهنده استارت پیوند میباشد. محل ارجاع لینک و پیوند به مرورگر (یا این که موتور جستجو گر) میگوید که پیوند به کجا یا این که چه سایتی اشاره داراست.

در نمونه بالا، نشانی http://www.ezweb.ir یک مرجع میباشد. بخش بعدی قابل مشاهده در پیوند برای بازدید کنندگان انکر تکست اسم دارااست. انکر تکست کاغذ ای را که لینک و پیوند به آن اشاره داراست، تعریف می نماید. در نمونه بالا، انکر تکست جان دار سرویس ها دیجیتال مارکتینگ میباشد. بنابراین استفاده کننده با مشاهده انکر تکست متوجه میشود که در شکل کلیک بر روی پیوند با چه محتوایی روبرو شود. این وسیع ترین ساختار یک پیوند میباشد که برای موتورهای کاوش قابل فهم و شعور است.در انتها نیز، تگ \"\" جای‌دارد که علامت دهنده نقطه پایان پیوند میباشد. قرار دادن این تگ برای غیر وابسته کردن پیوند از سایر المان های شیت ضروری میباشد.

ربات های خزنده به خیر و خوبی می‌دانند که بایستی این پیوند را به نمودار لینک و پیوند موتور کاوش اضافه نمایند، از آن برای به حساب آوردن متغیرهای جدا از کوئری به کار گیری کنند و آن را برای ایندکس محتوای شیت مرجع، دنبال نمایند.



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed

سیستم امتیازدهی جان دار در ورژن نو GTmetrix بر طبق سیستم امتیازدهی Lighthouse میباشد و سئو در مشهد   داده‌ها و معیارهای Lighthouse را در خویش مکان داده میباشد و امروزه با اسم GTmetrix Grade شناخته می‌گردد و دربرگیرنده دو نصیب جدا از هم به اسم همت (Performance) و ساختار وبسایت (Structrure) درست شده میباشد که جایگزین امتیازات سابق برای مثال PageSpeed و YSlow یا این که (Legacy Reports) شد‌ه‌است. در پی این نوشته‌ی علمی قصد داریم هر یک از نصیب‌های Performance و Structrure را آیتم تحلیل در اختیار بگذاریم.

GTmetrix Grade چه چیزی است؟
مرتبه GTmetrix ترکیبی از سرعت و سعی کاغذ شمارا از نگاه بار گذاری، تعامل، و ثبات بصری گزینه محاسبه قرار می دهد. این امکان تجربه‌ای کلی از شیت سایت شمارا آرم میدهد، چون علاوه بر اکران ساختار front-end، کارایی حقیقی وواقعی تجربه گردیده بوسیله مخاطب را نیز در برمی‌گیرد. در تصویر تحت اکران کلی از لود برگه بازدیدکنندگان تارنما خویش را می توانید ملاحظه کنید.


GTmetrix Grade
GTmetrix Grade نشانه داده که دو واحد سنجش Performance و Structure هرکدام به ترتیب 70 و 30 درصد حائز اهمیت میباشند، پس به جثارت می‌اقتدار اعلام‌کرد که تلاش یک سایت از ساختار آن از اهمیت بیشتری شامل است.

امتیاز تلاش یا این که Performance
در آپ تو دیت نو Gtmetrix امتیاز کارایی یا این که Performance در واقع به معنای تلاش و چگونگی تلاش وب سایت است که براساس آزمایش‌های GTmetrix بوسیله مرورگر، ویژگی ها مشقت بار افزاری و مورد ها تجزیه و چک (AdBlock ، سرعت اتصال و غیره) صورت گرفته میباشد، این امتیاز به شما نشانه میدهد که کاغذ وب سایت شما از نگاه استفاده کننده یک‌سری درصد مطلوب کار نموده است.

این امتیاز از 6 واحد سنجش مهم تحت درست شده میباشد:

کارایی در هم اکنون بارگیری (55٪)

او‌لین رنگ محتوا (15٪): بازه زمانی وقتی که مرورگر آغاز به اکران او‌لین موادسازنده وبسایت شما می‌­نماید را اندازه گیری می­‌نماید.
شاخص سرعت (15٪): سرعت اکران مطالب را به نشانه می‌­دهد.
اصلی ترین رنگ محتوا (25٪): برهه زمانی فرصت بارگیری مطرح ترین عنصر محتوای ورقه (برای مثال یک تصویر پر رنگ یا این که متن) را برای مشاهده در نمای روءیت کرد یوزرها اندازه­‌گیری می­‌نماید.
تعامل (40٪)

فرصت تعاملی (15٪): بازه زمانی هنگامی که مخاطب می­‌تواند با محتوای شیت رابطه برقرار نماید را اندازه­‌گیری می­‌نماید (مثلا کلیک روی لینک و پیوند­‌ها، لبریز کردن فیلدهای ورودی و غیره).
آحاد فرصت مسدود کردن (25٪): مجال بسته شدن یک ورقه بوسیله اسکریپت­‌ها برای جواب دادن به ورودی­‌های مخاطب (از جمله کلیک موس یا این که فشار کیبورد) در زمان مراحل بارگیری کاغذ شما‌را اندازه­‌گیری می‌­نماید.
ثبات بصری (5٪)

تغییر تحول دکورا سیون تجمعی (5٪): این میزان درصد آنالیز پایداری بصری یک ورقه را اکران می­‌دهد.
هر میزان تحت عنوان یک امتیاز اندازه‌گیری بطور غیروابسته به حساب آوردن می گردد، بعد از آن با یک میزان خاص مقایسه گردیده و در فیض امتیاز آخرین همت را تشکیل میدهد. ابزارهای قانونی گوگل با به کار گیری از طریق مو جود در Lighthouse از دشوار افزارها و طریق‌های آزمایش خویش برای ایجاد امتیاز سعی به کار گیری می‌نمایند که منجر می شود این امتیازات متعدد باشند، به‌دنبال به عنوان کردن چندین تفاوت مهم می پردازیم.

تفاوت­‌های جغرافیایی

آزمایشاتی که گوگل براساس بخشها جغرافیایی در سرورها اجرا میدهد تماما معین و ظریف وجود ندارد؛ ولی GTmetrix این قابلیت و امکان را برای شما آماده می‌نماید تا بتوانید مناطقی دلخواه از صفحه ها خویش را به راحتی آیتم تجزیه و ارزیابی قرار دهید.

تفاوت‌­های دشوار افزاری

GTmetrix و Google احتمالاً از پردازنده‌ها یا این که یاد‌های مختلفی برای این تست‌ها به کارگیری می‌نمایند به مین استدلال بر روی معیارها تاثیر گذارده و در سود امتیاز عملکردها با یکدیگر مختلف میباشد.

تفاوت کانال

تفاوت در اتصالات و واریانس کانال ممکن میباشد به تغییر و تحول در معیارهای شخصی یاری دهد.

 

 



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed

در‌این نصیب از تاثیرات الگوریتم‌های سئو در مشهد  به ارزیابی این مسئله می پردازیم که زمانی که شما یک محتوای جدید و نو برای وب سایت خویش منتشر میکنید، گوگل به تارنما شما امتیاز می دهد. آنگاه مدتی این شادابی مقاله از دست می‌رود و می بایست در پی ایجاد محتوای تازه باشید.

 

نمره freshness بودن برگه اینترنت شما در بالا و زمانی که عنکبوت گوگل کاغذ شما‌را وارد مرحله خزش و ایندکس گذاری می‌نماید، تحلیل میگردد.

 

 

توده بندی الگوریتم‌های seo

تا به اینجا در باب ضرورت وجود الگوریتمی در seo دعوا کردیم و به ارزیابی یکسری الگوریتم‌ های تازه گوگل برای seo پرداخته و در ارتباط کاربرد هر کدام حرف کردیم. نکته حائض اهمیت داستان در‌این میباشد که‌این الگوریتم‌ها همیشه در درحال حاضر تغییر و تحول و تصحیح می‌باشند. درین نوشته ی علمی فهمیدیم که به صورت نمونه، الگوریتم پاندا تمرکزش را بر روی کیفیت محتوای ارائه گردیده میگذارد درحالی‌که الگوریتم پنگوئن به رویارویی با پیوند‌سازی غیر اصولی می پردازد. برای داشتن نتیجه ها بهتر و استفاده کننده محور از الگوریتم مرغ مگس خوار و جستجوی معنایی استعمال می‌گردد.

 

در‌این فی مابین الگوریتم‌های کبوتر و موش کور شرایط مکانی مخاطب را مدنظر قرار داده و در صدد ارائه نتیجه ها بهتر و مجاورت‌خیس برمی‌آید. با دقت به پیشتازی دستگاه‌های موبایل، از الگوریتم Mobilegeddon برای چک سازش وب سایت با دستگاه‌های گوشی استعمال میگردد. الگوریتم RankBrain با یاری هوش تصنعی و مصنوعی همواره در هم اکنون یادگیری میباشد و با چک اخلاق کاربرها و یادگیری از رفتارهای گذشته و حاصل آنها به تجربه‌ی کاربری بهتر امداد می‌نماید.

 

به صورت کلی هر یک از الگوریتم‌های بهینه سازی به نوبه‌ی خویش برای ارائه‌ی شایسته ترین جواب کاوش برای استفاده کننده سعی می‌نمایند. شما نیز تحت عنوان هر کس درجه‌‌ی وب سایت برایتان اصلی میباشد، در نظرگرفتن الگوریتم‌های گوگل به هنگام باصرفه‌سازی وبسایت خویش را در سرلوحه فعالیت خویش قرار دهید تا با خطاهای گوگل مواجه نشوید و درجه‌ی وب سایت شما در صفحه های SERP بهبود یابد.



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamed

 

درآمد رئیس ساخت‌و‌ساز محتوا سئو در مشهد

درآمد مدیریت ایجاد محتوا

درآمد مدیریت ساخت و ساز محتوا

رئیس ساخت‌و‌ساز محتوا مانند بقیه مشاغل دیگر یک درآمد اثبات و مشخص و معلوم داراست و بوسیله کمپانی و ضابطه عمل معین می‌شود.

 

البته با دقت به تقاضای بسیار زیاد شرکتهای برای استخدام مدیریت ایجاد محتوا و نقش پررنگ ی وی، می اقتدار انتظار داشت که‌این شغل آینده ی روشنی را در بر داراست و نسبت به بقیه کارهای دیگر میتواند مورد های بیشتری را برای تعیین صاحبکار، در دست شخص جست و جو کننده قرار بدهد.

 

از طرفی این فعالیت به جهت وضعیت خویش می‌تواند به طور بدور کاری نیز اعمال گیرد و شخص در بخش اعظمی مواقع در منزل به جاری ساختن وظایف خویش بپردازد.

 

رئیس محتوا بر چه افرادی محاسبه دارااست؟

مدیریت محتوا بر چه افرادی محاسبه دارااست؟

رئیس محتوا بر چه عده ای آنالیز داراست؟

در اصل یک مدیریت محتوا معمولا بر مجموعه نویسندگان یا این که نماینده آن‌ها محاسبه دارااست.

 

وی استراتژی عمل آن ها را انتخاب مینمایید و ولی شیوه رئیس وی سود را تولید میکند.

 

پس در شرایطی‌که فیض غیر مطلوب باشد ممکن میباشد یکی علل رئیس و عدم وجود نظارات کافی از سوی رئیس گروه محتوا باشد.

 

 

 

و در نقطه پايان سخن شرح وظایف مدیریت ساخت و ساز محتوا :

در شرایطی‌که اخیرا قصد فعال سازی یک بیزنس اینترنتی را دارید و میخواهید در کوتاهترین فرصت ممکن به آن دست یابید، نقش کارشناسان و مدیران ایجاد محتوا را دورازشوخی بگیرید.

 

به دلیل آن که قرار دادن یک محتوا فارغ از انجام تغییرات و نکات seo محور در یک تارنما، خیر فقط سود ای برای آن وبسایت در بر ندارد، بلکه در اکثری مواقع ممکن میباشد منجر ساخت و ساز ضرر و امتیاز منفی برای آن تارنما خواهد شد.

 



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()