اقدامات لازم بعد از افت رتبه سایت
نوشته شده توسط : hamed

فرض نمایید جايگاه‌های تارنما شما به‌طور ناگهانی افت کرده، چاره سئو در مشهد تشخیص عامل افت وب سایت چه میباشد؟
امروزه با اعتنا به اهمیت وب سایت در کسب‌وکارهای اینترنتی، در حالتی که درجه وبسایت شما در گیر افت شد و نمی‌دانید چه اقدامی جاری ساختن دهید، با مطالعه این نوشته ی علمی می توانید ایرادات افت وبسایت خویش را رفع نمائید.
دست اندرکاران اکثری در افت ناگهانی و چشمگیر جايگاه‌بندی گوگل نقش دارا‌هستند، اعم از: خطاها فنی، تغییرات محتوایی، سعی‌های رقبا، به‌روزرسانی الگوریتم‌های گوگل، تغییرات در حاصل و پنالتی گوگل.
جهت تشخصی سریع عوارض افت مرتبه وب سایت و بازیابی آن، تحلیل لیست تنظیم گردیده در تحت را مطالعه فرمائید.

 

مرحله نخستین: نترسید!

وحشت نکنید! ایراد افت وبسایت ممکن میباشد برای تمامی رخداد بیفتد چراکه این دستور بخشی از بهینه سازی تارنما می باشد. در واقعیت، این صرفا موردی میباشد که می توانیم از آن در بهینه سازی مطمئن شویم. در اکثر این مفاد مکان هیچ‌سیرتکامل نگرانی وجود ندارد. قابلیت دارااست گوگل در حالا به‌روزرسانی الگوریتم جايگاه‌بندی باشد، روز بعد از آن دوباره می‌اقتدار آنالیز کرد که معمولاً همگی چیز به روال پیشین برگشته میباشد.
در حالتی‌که سکو وبسایت شما برنگشت یا این که صرفا نگران میباشید و برای اعتقاد می خواهید نظارت فرمائید تمامی چیز تر و تمیز میباشد، مراحلی که درین نوشته ی علمی بیان میشود را مطالعه فرمائید تا مشخص و معلوم خواهد شد که آیا اینترنت‌وب سایت موردنظر شما در گیر ایرادات seo گردیده‌است یا این که تمامی چیز تر و تمیز میباشد و گوگل فقط به برهه زمانی مقداری وقت نیاز داراست

مرحله دوم: اعتقاد از رفت مرتبه‌بندی وب سایت

نمودارهای گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس مرتبط با وب سایت خویش را ارزیابی نمایید، همین‌طور درجه عبارات و صفحه های اصلی وب سایت را ارزیابی کرده تا از افتِ جايگاه اعتقاد و باور نتایج فرمائید.

مرحله سوم: محاسبه ظریف وب سایت

توجه فرمائید عبارات کلیدی و صفحه های مهمی که با افت مرتبه وب سایت ذیل تأثیر قرار میگیرند، داده ها اکثری درباره ی کارداران افت سکو در چنگ ما قرار میدهند. می‌قدرت از ابزارهای بهینه سازی و داده‌های تجزیه‌وتحلیل اینترنت مثل: گوگل سرچ کنسول برای شناسایی عبارات و صفحه ها زیر تأثیر افت مرتبه، بهره مند شد. آنگاه از لغت ها، فهرستی تنظیم نمائید و مواقعی که در پایین آمده میباشد را تحلیل فرمایید:
• جايگاه پیشین
• مرتبه تازه
• نشانی برگه
• ترازو تفاوت جايگاه
• نوع محتوای کاغذ
• پوشه ایندکس بودن برگه
• محتوا در چه گروه‌بندی قرار داشت؟
• تاریخی که درین ورقه تغییراتی ساخت کرده‌اید.
اکثر مواقع با ایفا دادن این فعالیت، الگویی را رسم میکنیم و قابلیت داراست افت جايگاه تارنما صرفا در قسمتی از تارنما موردنظر شما تأثیر گذارده باشد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: