چگونه به عنوان های محتوای خود، ساختار دهیم؟
نوشته شده توسط : hamed


در مرحله اولیه، شما محصور به به کارگیری از یک تیتر H1 در هر ورقه می باشید. سئو در مشهد تیتر H1 می بایست اسم/ تیتر ورقه یا این که محتوا باشد.

از جمله، تگ h1 درین نوشته‌علمی به تیتر اولیه یعنی:

\"چه طور از اصول بهینه سازی در عنوان ها در تارنما خویش استعمال کنیم؟\"

تخصیص مییابد. در واقعیت، اسم کتاب یا این که تیتر محتوا، نشانه دهنده تگ h1 میباشد.

بعد، هنگام تایپ کردن باقی مطالب خویش، میتوانید از زیرعنوان های H2 و H3 برای معرفی قسمت های متعدد محتوای خویش استعمال نمایید. مانند نصیب \" چرا بایستی از تیتر به کار گیری کنیم؟\" این نوشته‌ی علمی که فعلا در اکنون مطالعه آن میباشید.

به عنوان ها فرعی H2 مانند فصل های کتاب تصور کنید.

کم کم واقعه می افتد که محتوا آن قدر \"عمیق\" باشد که نیاز به استعمال از برچسب های H4 و حتی بیشتر از آن باشد؛ مگر اینکه حقیقتا بخواهید محتوایی زمان بر و یا این که بسیار فنی بنویسید.

 

چه‌طور به تیتر های خویش، ساختار دهیم؟

 

subheading distribution check در پلاگین Yoast سئو چه کاری اجرا می‌دهد؟
آیتم subheading distribution check آنالیز می نماید که آیا به اندازه کافی از تیتر فرعی در محتوا / متن خویش به کارگیری نموده اید یا این که نه؟

اکثر متن هایی که بیشتراز 300 واژه و کلمه دارا هستند، برای چک سریع‌خیس و فهم و شعور بهتر مقاله به وسیله خواننده، به عنا وین فرعی نیاز دارا‌هستند.

براین اساس، در حالتی که متن شما بیش تر از 300 کلمه و واژه باشد و هیچ تیتر فرعی نداشته باشد، این مورد با ساخت یک نوتیفیکیشن به شما اگاهی میدهد.

همینطور درصورتی که متن ذیل تیتر فرعی خیلی وقت گیر میباشد؛ یعنی بیشتراز 300 کلمه و واژه داراست، این مورد به شما استحضار میدهد و سفارش می‌نماید که برای بهبود خوانایی آن نصیب از متن، عنا وین فرعی اضافه نمایید.

بهتر میباشد بالای هر گزاره وقت گیر یا این که فراتر از یک تیم از جمله ها که یک قضیه واحد را تشکیل میدهند، یک تیتر قرار دهید. متن زیرعنوان فرعی هر محتوا معمولاً نباید بیشتراز 250-350 واژه و کلمه باشد.

 

subheading distribution check در پلاگین Yoast بهینه سازی چه کاری اجرا می‌دهد؟

 

یک مثال ساختار تیتر برای محتوا
فرض نمایید که یک پست وب لاگ درباره‌ی \"کفش های باله\" داریم.

ما \"کفش های باله\" را به تیتر کلمه و واژه کلیدی اساسی خویش تعیین کرده ایم و نوشته ی علمی ای در باب \"همگی عارضه ها دوست داشتن کفش های باله\" نوشته ایم.

در صورتی‌که هیچ عنوانی برای متن خویش تعیین نکنیم، این خطر وجود داراست که در غایت یک متن بسیار زمان بر؛ خسته کننده و آشفته ای داشته باشیم که فهم و شعور آن بسیار مشقت بار میباشد.

هم اکنون، در صورتی‌که با استعمال از عنوان ها مطلوب به صورت منطقی ساختارها را تهیه کنیم، خیر فقط تلاوت متن بسیار راحت‌خیس شود، بلکه به متمرکز شدن نوشتار خویش امداد چشمگیری خوا هیم کرد.

ساختار درست تیتر های این محتوا به طور ذیل خواهند بود:

:H1 کفش های باله بسیار جالب می باشند.

:H2 چرا فکر‌میکنیم کفش های باله بسیار جالب میباشند؟

:H3 تنها صورتی نیستند!

:H3 میتوانید از آن‌ها برای مواقعی به غیر از رقص، استعمال فرمائید.

:H3 ممکن میباشد بها آن ها کمتر از آنچه شما می‌پندارید باشد.

:H2 کفش های باله خویش را از کجا بخرید؟

: H3 10 وبسایت برتر برای خرید امکانات باله

:H3 دکان های محلی رقص آیتم عشق ما

مشاهده کنید چه طور با به کار گیری از تگ های H2 برای طرح ریزی بخشها و برچسب های H3 برای پوشش موضوعات متفاوت، یک ساختار منطقی ساخت‌و‌ساز کرده ایم؟

این یک نمونه خوب از چگونگی ساختار عنا وین در یک نوشته‌ی‌علمی با ارتفاع میانگین ​​میباشد.

برای یک نوشته‌علمی کوتاه خیس، می بایست از عنا وین کمتری (عنوان ها کلی خیس؛ سطح بالا) استعمال نمایید.

در صورتی‌که میخواهید خیلی بیشتر به جزئیات بپردازید، هیچ مشکلی شما‌را در به کار گیری از برچسب های H4 برای ساخت و ساز قسمت های \"سطح تحت\" محصور نمی نماید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: