نحوه نوشتن جمله مقایسه ای برای مقاله
نوشته شده توسط : hamed

مقایسه ها در مقاله ها علمی بسیار اثر گذار و کاربردی می‌باشند، البته می توانند در سئو در مشهد شکل به کار گیری های نابه جا، موجب سردرگمی خواننده شوند.
معمولا در مقاله ها دانشگاهی، مقایسه کردن دو چیز یا این که بیشتر، به خصوص در حوزه علم ها متفاوت، ضروری به لحاظ می‌رسد. مقایسه ها، منجر ارائه بهتر داده ها و همینطور سبب ایجاد کرد چهارچوبی برای ادراک بهتر مطالب خواهند شد. گرچه، به کار گیری اشتباه و نا به جا از چنین مقایسه ها، می تواند سبب ساز سردرگمی بیشتر کاربر خواهد شد. پس قطعا می بایست با شیوه تایپ کردن پاراگراف مقایسه ای آشنا باشید.

مطالعه نوشته‌علمی شیوه تایپ کردن آنالیز مقایسه ای

را به شما توصیه میکنیم.


شایسته ترین راه و روش برای روش تایپ کردن گزاره مقایسه ای چه چیزی است؟
جنبه های هر مقایسه
مهم‌ترین جنبه هر مقایسه، ساختار های موازی می باشند. یعنی هر دو موردی که با هم مقایسه می‌شوند، بایستی از یک نوع باشند. مثلا:
. کمربند سیارک حدوداً 1000 برابر از خورشید دورتر به نسبت زمین و ماه میباشد.
در ساختار این گزاره، این برداشت به وجود میاید که کمربند سیارک، به نسبت زمین و ماه، دورتر از خورشید میباشد. با این اکنون، این گزاره خطا میباشد! ( این کمربند، فقط 2 الی 3 برابر دورتر از خورشید به نسبت زمین و ماه هست.)
در قبال، در حیث بگیرید که : مسافت دربین کمربند سیارک تا خورشید، 1000 برابر مسافت زمین تا ماه میباشد. دراین باره، مسافت دربین دو آیتم نخستین، با مسافت دربین دو آیتم دوم مقایسه گردیده است.
. معالجه با ادغام A پرورش دوباره عضله بیشتری نسبت به مخلوط B تشکیل داد.
این گزاره به مکان تمرکز بر تأثیرات معالجه با ادغام B. ، معالجه با مخلوط A را مستقیماً با ادغام B مقایسه می نماید.


بخش اعظمی از مقایسه ها برای صرفه جویی در دور و بر، غلط مندرج اند ، چون لغت ها مازاد اکثر وقت ها برای دستیابی به ساختار موازی مطلوب موردنیاز می‌باشند. یک طریق معمول برای کاهش تعداد عبارات مازاد در یک مقایسه ، استعمال از ضمایر ثابت کننده میباشد

 

(برای مثال ، \"آن\" یا این که \"آن‌ها\"). به نمونه های تحت اعتنا نمایید:
. ارتفاع لینک دیوکسیژن مشابه مونوکسیدکربن میباشد.
در اینجا ، ارتفاع لینک و پیوند یک مولکول به مکان پیوندهای آن با یک مولکول دیگر مقایسه میشود.
در طریق تایپ کردن گزاره مقایسه ای، همینطور، می توانید چهت نیل به گزاره ای مطلوب خیس، بنویسید: \"ارتفاع لینک و پیوند دیوکسیژن مانند مونوکسید کربن میباشد.\"
. رنگ های مصرف شده در نگارگری های هنری ماتیس مانند آندره دراین میباشد.

رنگ های جانور در نگارگری های ماتیس می بایست با رنگ های دیگر نگارگری ها مقایسه خواهد شد، خیر رنگ های یک نقاش دیگر. طریق دیگر برای تایپ کردن این گزاره :رنگ های مستعمل در نگارگری های هنری ماتیس شبیه نگارگری های آندره دراین میباشد.
ما امید‌وار‌یم که‌این داده ها به شما یاری دهد دفعه بعدی که قصد تایپ کردن نوشته‌علمی ای برای مقایسه دو چیز داشتید، بتوانید مطالب بهتر و مفیدتری بنویسید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: