تراکم عبارت کلیدی چیست و چرا اهمیت است؟
نوشته شده توسط : hamed

در ساخت محتوای متنی خواسته از تراکم یا این که چگالی عبارت کلیدی، سئو در مشهد نسبت تعداد عبارت کلیدی مهم به فعالیت رفته در آن، به آحاد لغت ها متن میباشد، که به طور درصد ذکر می‌شود. براین اساس در حالتی‌که متنی 100 واژه و کلمه ای داشته باشید و تعداد دفعات به عمل رفته عبارت کلیدی در آن، 5 جايگاه باشد، می قدرت اظهار‌کرد که تراکم عبارت کلیدی شما 5% میباشد. در قبلی آن را تراکم لغات کلیدی می نامیدیم، البته در حال حاضر به مکان بیان کردن واژه، روی کلمه و واژه عبارت متمرکز می شویم، و آن را تراکم عبارت کلیدی می نامیم.

چرا تراکم یا این که چگالی عبارت کلیدی، برای بهینه سازی اساسی میباشد؟
زمانی که در سایت خویش، متنی را قرار می دهید، تراکم عبارت کلیدی متن شما، برای مرورگرها بسیار اصلی میباشد، چون Google تلاش داراست، وقتی که مخاطب کلمه و واژه یا این که عبارت متبوع خویش را سرچ می نماید، آن را با شایسته ترین صفحه های اینترنت مطابقت و همخوانی داده، و صفحاتی را که با مسئله سرچ مخاطب در مورد میباشد، پیش رشد قرار دهد. بدین ترتیب جهت همخوانی صفحه ها وب سایت شما با واژه یا این که عبارت آیتم جستجوی مخاطب، Google نیاز دارااست تا بفهمد که مورد ورقه اینترنت شما در رابطه چه می‌باشد. به همین عامل بایستی از عبارت کلیدی که میخواهید صفحه ها شما‌را با آن جايگاه بندی نماید، به اندازه و اکانت گردیده در متن خویش به کارگیری فرمائید. برای مثالً در حالتی‌که میخواهید، کاغذ سایت شما با عبارت (پنکیک وگان بپزید)، جايگاه بندی گردد، می بایست به صورت منظم از این عبارت در مجموع متن خویش به کارگیری نمایید.

در حالتی که شما، عبارت کلیدی خویش را به دفعات زیاد در متن تکرار فرمائید، تراکم عبارت کلیدی بسیار بالا بوده و قرائت آن، برای بازدیدکنندگان خسته کننده و غیر مطلوب می‌شود. این به عبارتی مورد ای میباشد که شما بایستی مدام از آن اجتناب فرمائید. به هر اکنون، غرض شما این میباشد که یوزرها از تلاوت متن شما لذت ببرند و به خیر آن را شعور نمایند. همینطور تراکم بیشتراز حد عبارت کلیدی، علامتی از جانب Google میباشد که متوجه می‌شوید که متن خویش را از عبارات کلیدی لبریز کردید. برای گوگل اهمیت دارااست که شایسته ترین حاصل و تارنما ها را از حیث رابطه و خوانایی به یوزرها خویش آرم دهد، در فیض استعمال بیشتراز حد، از عبارت کلیدی می‌تواند بر مرتبه شما در گوگل تأثیر منفی بگذارد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: