همه چیز درباره نسخه جدید Gtmetrix در سال 2020
نوشته شده توسط : hamed

سیستم امتیازدهی جان دار در ورژن نو GTmetrix بر طبق سیستم امتیازدهی Lighthouse میباشد و سئو در مشهد   داده‌ها و معیارهای Lighthouse را در خویش مکان داده میباشد و امروزه با اسم GTmetrix Grade شناخته می‌گردد و دربرگیرنده دو نصیب جدا از هم به اسم همت (Performance) و ساختار وبسایت (Structrure) درست شده میباشد که جایگزین امتیازات سابق برای مثال PageSpeed و YSlow یا این که (Legacy Reports) شد‌ه‌است. در پی این نوشته‌ی علمی قصد داریم هر یک از نصیب‌های Performance و Structrure را آیتم تحلیل در اختیار بگذاریم.

GTmetrix Grade چه چیزی است؟
مرتبه GTmetrix ترکیبی از سرعت و سعی کاغذ شمارا از نگاه بار گذاری، تعامل، و ثبات بصری گزینه محاسبه قرار می دهد. این امکان تجربه‌ای کلی از شیت سایت شمارا آرم میدهد، چون علاوه بر اکران ساختار front-end، کارایی حقیقی وواقعی تجربه گردیده بوسیله مخاطب را نیز در برمی‌گیرد. در تصویر تحت اکران کلی از لود برگه بازدیدکنندگان تارنما خویش را می توانید ملاحظه کنید.


GTmetrix Grade
GTmetrix Grade نشانه داده که دو واحد سنجش Performance و Structure هرکدام به ترتیب 70 و 30 درصد حائز اهمیت میباشند، پس به جثارت می‌اقتدار اعلام‌کرد که تلاش یک سایت از ساختار آن از اهمیت بیشتری شامل است.

امتیاز تلاش یا این که Performance
در آپ تو دیت نو Gtmetrix امتیاز کارایی یا این که Performance در واقع به معنای تلاش و چگونگی تلاش وب سایت است که براساس آزمایش‌های GTmetrix بوسیله مرورگر، ویژگی ها مشقت بار افزاری و مورد ها تجزیه و چک (AdBlock ، سرعت اتصال و غیره) صورت گرفته میباشد، این امتیاز به شما نشانه میدهد که کاغذ وب سایت شما از نگاه استفاده کننده یک‌سری درصد مطلوب کار نموده است.

این امتیاز از 6 واحد سنجش مهم تحت درست شده میباشد:

کارایی در هم اکنون بارگیری (55٪)

او‌لین رنگ محتوا (15٪): بازه زمانی وقتی که مرورگر آغاز به اکران او‌لین موادسازنده وبسایت شما می‌­نماید را اندازه گیری می­‌نماید.
شاخص سرعت (15٪): سرعت اکران مطالب را به نشانه می‌­دهد.
اصلی ترین رنگ محتوا (25٪): برهه زمانی فرصت بارگیری مطرح ترین عنصر محتوای ورقه (برای مثال یک تصویر پر رنگ یا این که متن) را برای مشاهده در نمای روءیت کرد یوزرها اندازه­‌گیری می­‌نماید.
تعامل (40٪)

فرصت تعاملی (15٪): بازه زمانی هنگامی که مخاطب می­‌تواند با محتوای شیت رابطه برقرار نماید را اندازه­‌گیری می­‌نماید (مثلا کلیک روی لینک و پیوند­‌ها، لبریز کردن فیلدهای ورودی و غیره).
آحاد فرصت مسدود کردن (25٪): مجال بسته شدن یک ورقه بوسیله اسکریپت­‌ها برای جواب دادن به ورودی­‌های مخاطب (از جمله کلیک موس یا این که فشار کیبورد) در زمان مراحل بارگیری کاغذ شما‌را اندازه­‌گیری می‌­نماید.
ثبات بصری (5٪)

تغییر تحول دکورا سیون تجمعی (5٪): این میزان درصد آنالیز پایداری بصری یک ورقه را اکران می­‌دهد.
هر میزان تحت عنوان یک امتیاز اندازه‌گیری بطور غیروابسته به حساب آوردن می گردد، بعد از آن با یک میزان خاص مقایسه گردیده و در فیض امتیاز آخرین همت را تشکیل میدهد. ابزارهای قانونی گوگل با به کار گیری از طریق مو جود در Lighthouse از دشوار افزارها و طریق‌های آزمایش خویش برای ایجاد امتیاز سعی به کار گیری می‌نمایند که منجر می شود این امتیازات متعدد باشند، به‌دنبال به عنوان کردن چندین تفاوت مهم می پردازیم.

تفاوت­‌های جغرافیایی

آزمایشاتی که گوگل براساس بخشها جغرافیایی در سرورها اجرا میدهد تماما معین و ظریف وجود ندارد؛ ولی GTmetrix این قابلیت و امکان را برای شما آماده می‌نماید تا بتوانید مناطقی دلخواه از صفحه ها خویش را به راحتی آیتم تجزیه و ارزیابی قرار دهید.

تفاوت‌­های دشوار افزاری

GTmetrix و Google احتمالاً از پردازنده‌ها یا این که یاد‌های مختلفی برای این تست‌ها به کارگیری می‌نمایند به مین استدلال بر روی معیارها تاثیر گذارده و در سود امتیاز عملکردها با یکدیگر مختلف میباشد.

تفاوت کانال

تفاوت در اتصالات و واریانس کانال ممکن میباشد به تغییر و تحول در معیارهای شخصی یاری دهد.

 

 





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: