تاریخچه سئو
نوشته شده توسط : hamed

seo یا این که بهینه سازی مخفف سئو در مشهد عبارت Search Engine Optimization به معنای سئو موتورهای کاوش است. به این مفهوم که سایت موظفند براساس الگوریتم‌ها و پارامترهای رقم خورده از سوی موتورهای کاوش فعالیت نمایند.

مقصود بهینه سازی امداد به اینترنت سايت‌ها در بدست آوردن رده بالا و وصال به ورقه نخستین در نتايج کاوش بوسیله یوزرها می باشد. تاریخچه seo به ده سال 1990 بر می‌شود. وقتی که موتورهای کاوش مکان خویش را میان عموم گشوده کردند.

در آن فرصت دوست داستنی‎ترین موتورهای کاوش عبارت بودند از Infoseek، Alta Vista و Yahoo، البته با گسترش فناوری، موتور جستجوهای جدیدتری وارد بازار وب شد که از پارامترهای غامض‎تری به کارگیری می‌کردند.

فاکتورهای موتورهای کاوش نخستین
به عنوان مثال فاکتورهای نخستین موتورهای کاوش می‌اقتدار به مورد ها ذیل اشاره کرد:

-اصول تراکم کلمه ها کليدي
به معنای شمارش تعداد دفعاتي که واژه کليدي در يک شیت به فعالیت می‌رفت و بعد از آن فیض بر تعداد مجموع لغات شیت تقسیم میشد.

-استعمال از برچسب
برچسب‌هايی شبيه به واژه کلیدی براي درک محتويات اینترنت سايت‌ها از اصول دیگر موتورهای کاوش بود. با سپری شد فرصت بعضا از اینترنت مسترها اصول seo را نادیده می‎گرفتند.

چنانکه در سال 1996 در یک نوشته‌علمی که بوسیله نیویورک تایمز به چاپ رسید از در نظرنگرفتن اصول seo به وسیله بعضی طراحان وب سایت‎ها دعوا‌هایی مطرح و در آن توضیح داده شد که چه طور طراحان اینترنت‌ سایتها کلمه ها کليدي خاصی را بارگذاري مي‌نمایند که در پشت گرافيک سايت پنهان گردیده‌است.

در نتيجه موتورهاي کاوش اين عبارات کليدي را شمارش کرده و درجه بندي سايت را افزايش مي‌دهند. این دستور موجب شد تا موتورهای کاوش روشهای غامض‎خیس و مشقت بار‎تری را برای بهینه سازی تعریف و تمجید نمایند بطوری که ویرایش موتورهای کاوش برای مهندسین seo سخت و ناممکن خواهد شد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: