تغییر و یا حذف alt یا متن جایگزین تصاویر
نوشته شده توسط : hamed


متن جایگزین یکی فاکتورهایی میباشد که گوگل برای سکو بندی وبسایت ها به آن اعتنا می نماید.  سئو در مشهد در‌حالتی که تصویر جدیدی به کاغذ اضافه کردید قطعا alt تصویر را درج فرمایید و در صورتی‌که که تغییر تحول در تصاویر سابق داده اید مبادرت به بازگردانی خواص alt آن ها نمائید تا وبسایت به حالت با صرفه گشوده شود.

دوری از دسترسی ربات های خرنده گوگل به وب سایت
بعضا از اشخاص به طور عمدی یا این که سهوی دسترسی ربات های خزنده جستجوگور گوگل به تمام وب سایت یا این که بعضی از صفحه های را می بندند. برای نظارت این مسئله از url inspection در وبمستر گوگل به کارگیری فرمایید و در شرایطی‌که معلوم شد که تارنما به انگیزه محصور کردن دسترسی گوگل از حاصل حذف گردیده ، آن را رفع نمائید.

 

صفحه ها با محتوای شبیه یا این که نسخه برداری گردیده
در شرایطی که دو کاغذ یکسان ، یا این که دو نشانی شبیه به هم داشته باشید گوگل هر دوی آنان‌را از نتیجه ها حذف خواهد کرد. محتوای تکراری یا این که duplicate content از خطوط قرمز‌رنگ گوگل است و به شدت با آن عکس العمل می نماید. برای رفع این نقص‌ میتوانید از ابزار redirection و یا این که تهیه تگ کانونیکال به کارگیری نمایید

نسخه برداری مطالب از وب سایت های دیگر
در مطالب قبل گوشزد کردیم که هیچ زمان از وب سایت های دیگر مطالب را اسکن نکنید ، گوگل با متوجه شدن این مورد فورا ورقه مربوطه را حذف خواهد کرد و اگر که‌این فعالیت تکرار خواهد شد با جریمه های سنگین تری مثل حذف آحاد دامنه از نتیجه ها شمارا تنبیه می کند.

جهت مطالعه بیشتر : گوگل چه محتوایی را دوست داراست؟

ساخت شیت ای نو با واژه و کلمه کلیدی شبیه شیت دیگر
در صورتیکه شما یک ورقه نو ساخت نمایید که علی رغم تفاوت محتوا از دید کلمه و واژه کلیدی با شیت ای دیگر یکسان باشد گوگل مقداری سردرگم می گردد و مبادرت به حذف یکی‌از صفحه ها می نماید. برای برطرف کردن این اختلال می بایست مدام لغات کلیدی هر شیت را متمایز از صفحه ها دیگر گزینش نمایید و نسبت تعداد لغات کلیدی به آحاد عبارات کاغذ را بسنجید.

تغییر تحول عظیم در عنوان ها و هدینگ شیت
این استدلال نیز قادر است موجب حذف وبسایت از نتیجه ها خواهد شد. تغییرات شدید در عنوان ها و هدینگ های ورقه به نوعی تغییر تحول در محتوا را در پی داراست و زمان وقتی ارتفاع می‌کشد تا گوگل به محتوا و هدینگ های تازه شما امتیاز و درجه دهد ، پس تا مدتی افت سکو را شاهد خواهید بود.

 

وجود لینک و پیوند شکسته در برگه انگیزه حذف تارنما از گوگل
لینک و پیوند های ناقص و شکسته ، انکرتکست های بی ربط و معیوب مطرح ترین افت برای یک برگه محسوب میشوند ، با اعتنا به اینکه ربات های گوگل همیشه به تارنما ها راز می‌زنند در شرایطی که که با پیوند شکسته مواجه شوند به‌دنبال مسیر جنبش خویش با اختلال مواجه می گردند و این یک نمره منفی برای وبسایت شما به هم پا دارااست

کیفیت تحت ورقه انگیزه حذف وبسایت از نتیجه ها گوگل
کیفیت ذیل محتوا و ساختار گرافیکی موجب افت همیشگی وب سایت می گردد. گوگل به صفحاتی عشق دارااست که اولا محتوا و مطالب پربار و نو ارائه دهند و ثانیا از دید گرافیکی جالب و قشنگ پباده سازی گردیده باشند.

نادرست در صفحه ها گوشی یا این که amp
در وبمستر گوگل در قسمت چک و seo صفحه های موبایلی یا این که amp می‌توانید مشکلات و ارور های جانور را ملاحظه کنید ، در‌حالتی که که به‌این عامل وب سایت از نتیجه ها حذف گردیده باشد بایستی با اعتنا به پیامی که گوگل داده مبادرت به برطرف نمودن آن فرمایید.

تغییرات در توضیحات متا ورقه
توضیحات متا یا این که meta description کلیاتی در باب برگه را ذکر می نماید و از قسمت های مهم شناسایی برگه میباشد و در حالتی که یکباره در آن تغییری ساخت فرمایید مجموع ارزیابی هایی که گوگل روی برگه جاری ساختن داده را از دست می دهید و با اعتنا به توضیحات نو موتورهای کاوش مجددا بایستی وب سایت را چک نمایند که برهه زمانی وقتی دربین 3 هفته تا 2 ماه مجال برای ارزیابی دوباره نیاز میباشد

معرفی مکرر شیت به گوگل وبمستر تولز
در توضیحات ورژن تازه گوگل وبمستر تولز آمده که لطفا بیش تر از حد وبسایت را به گوگل معرفی نکنید این فرمان موجب جریمه شدن شما و حذف شیت از نتیجه ها میگردد. کارایی نمایید در هر ماه بیش تر از یک توشه یک کاغذ را در url inspection ایندکس نکنید.

تغییر و تحول هاست انگیزه حذف مقطعی صفحه های وبسایت از گوگل
یکی عامل ها مهمی که موجب افت مقطعی جايگاه وبسایت می گردد تغییر تحول هاست میباشد . در‌این حالت زیرا ip وبسایت شما عوض می شود بازه هنگامی ارتفاع میکشد تا گوگل ip نو را شناسایی نماید . چنانچه سرور خویش و یا این که کمپانی میزبانی تارنما را تغییر‌و تحول داده اید ابدا نگران نباشید وب سایت شما در مقطع فرصت نسبتا کوتاهی به منزلت گذشته خویش گشوده میگردد





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: