دراین جعبه داده ها زندهای از تارنما خویش مشاهده میکنید. گوگل آنالیتیکس سئو در مشهد به شما می گوید که فعلا یکسری نفر در تارنما شما میباشند، هر دقیقه چه صفحاتی بازدید میگردند، فعالترین صفحه های تارنما کدام میباشند و چه تعداد بازدیدکننده درین صفحه های جای دارد.
این جعبه در واقعیت جزوی از منوی داده ها لحظهای (Realtime) میباشند که در منوی سمت چپ میتوانید آن را ملاحظه کنید. با کلیک بر روی این آیتم نصیبهای پایین گشوده میگردند:
• Overview (روءیت کرد کلی): با کلیک بر روی این آیتم وارد برگهای می شوید که یوزرها لحظهای وبسایت شمارا علامت می دهد.
• -Top referrals: به شما میگوید که یوزرها از چه وبسایتهای به وبسایت شما ارجاع داده گردیدهاند.
• -Top Active Pages: میتوانید ملاحظه کنید که کدام صفحه های وب سایت بیشترین داده های عددی بازدید لحظهای را داراهستند.
• -Top social Traffic: چه کانالهای اجتماعی، بیشترین ارجاع به وب سایت شمارا داشتهاند.
-Top Location: یوزرها بیشتر از چه کشورهایی در وبسایت شما میباشند.
-Top keywords: چه کلیدواژههایی بیشترین به کارگیری را در وب سایت دارا هستند و با چه کیوردهایی بیشترین تعداد یوزرها به وبسایت هدایت گردیدهاند.
• Locations (شرایط): آیا این تعداد یوزرها در بخشها گوناگون حضور داراهستند یا این که حتی آیا زبانی که با آن تکلم مینمایند، با شما تفاوت داراست؟ در گزارش این نصیب٬ می توانید ملاحظه کنید که یوزرها فعلی شما در کدام کشورها قرار داراهستند، در حالا تماشای کدام ورقه می باشند و چقدر فرصت را دراین کاغذ گذراندهاند.
• Traffic Sources (منابع مهم ترافیک وب سایت): این نصیب به شما می رساند که یوزرها تارنما شمارا چه طور یافتهاند. آیا روی لینکی در صورتبوک کلیک کردهاند؟ آیا URL وب سایت شمارا مستقیما وارد کردهاند؟ این نصیب داده ها مفیدی در لحظه به شما می دهد. میتوانید مشاهده کنید که پست نو شما در کانالهای اجتماعی تا چه واحد سنجش به ساختوساز مخاطب و ترافیک منتهی شدهاست یا این که یک شیت که جدیدا آن را منتشر کردهاید، در چه وضعیتی قراردارد.
• Content (محتوا): این نصیب داده ها دقیقی پیرامون محتوایی که یوزرها در آن لحظه در تارنما شما می خوانند ارائه مینماید. میتوانید تیتر برگه، URL و درصد یوزرها فعال در یک برگه خاص را ملاحظه کنید.
• Events (حوادث): نصیب حوادث به شما اذن میدهد تا تعامل یوزرها با تارنما خویش را رصد فرمایید. این نصیب مشمول کلیکهای تبلیغاتی، دانلودها یا این که تماشای ویدئو و غیره میشود. میتوانید داده ها این قسمت را فردیسازی نمایید. مثلا داده ها مرتبط با ۳۰ دقیقه قبل را ملاحظه کنید.
• Conversion (تبدیل): با اجرای هر استراتژی، اشخاص از شما پرسش مینمایند که آیا تاثیری هم داشت؟ این گزارش دادههای لحظهای را برای شما بازگو مینماید. می توانید شایسته ترین هدف ها را ملاحظه کنید، می توانید دریابید که اشخاص تا چه حد این هدف ها را جاری ساختن دادهاند و درصد کسانی که غرض را به نقطه پايان رساندهاند چقدر بوده میباشد.
:: برچسبها:
سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0