الگوریتم های گوگل، آشنایی با باغ وحش گوگل!
نوشته شده توسط : hamed


صحیح مانند شهری که شما در آن زندگی می کنید، وب هم به تعدادی ضوابط نیاز داراست.  سئو در مشهد برای اینکه در صورتیکه رسمی در فعالیت نباشد، آشفتگی و سرگردانی بیداد میکند و هیچ چیز زیر در اختیار گرفتن نخواهد بود.

به همین شکل در حالتی که موتورهای کاوش هم هیچ رسمی نداشته باشد، تمامی جا مالامال می‌گردد از تارنما های اسپم و بی کیفیتی که فقط در پی منافع فردی میباشند و حاضرند هر کاری بکنند تا استفاده کننده را به تارنما خویش بکشانند! البته راه حل چه می باشد؟

الگوریتم های گوگل، راهی برای شعور و رفع نیاز مخاطب
فرصت را چندین سال به عقب برگردانید. در‌این مجال کافی بود تا بر روی یک کدام از نتیجه ها گوگل کلیک میکردید تا با دریایی از تبلیغات نامرتبط و پاپ آپ های آزار دهنده روبرو میشدید. درین مجال نتیجه ها گوگل بیشتر مشابه به ویرانه بود تا نتیجه ها لازم استفاده کننده!

خوشبختانه گوگل صدای فریاد سختی یوزرها را میشنود و دست به پباده سازی و توسعه و گسترش فرشته های نجات خودش می‌زند.

الگوریتم پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار اولی موج و نیروی کمکی گوگل برای تقابل با وبسایت های اسپم بود.

الگوریتم های گوگل به یوزرها خاطر دادند که چطور بایستی دست به ساخت محتوا بزنند. این الگوریتم ها معتقد بودند کهآموزش ساخت‌و‌ساز محتوا صرفا بایستی در راستای نیاز یوزرها باشد.

این الگوریتم ها دو غرض عاقبت ساز و اساسی داشتند:

کاهش درجه تارنما های بی کفیت و اسپم
ارتقاء مرتبه وب سایت های گران بها و مخاطب-محور
مجال متعددی به درازا کشید تا وب سایت ها رده حقیقی و واقعی خویش را به دست گرفتند و درین فرصت میدان نبرد seo دیگر آن رنگ و بوی اسپم را نداشت. در گام بعدی چه شد؟

موتور جستجوی گوگل از موتور به یک ربات هوشمند تبدیل شد!
الگوریتمهای تازه گوگل در بهینه سازی؛ یک ادغام شگفتی ساز برای مخاطب
هم اکنون که رضایت مخاطب، به غرض آخرین گوگل تبدیل شد؛ مورد نیاز بود تا حاصل بیشتر مبتنی بر نیاز و خواسته مخاطب سئو شوند.

الگوریتم رنک برین، این وظیفه اساسی را بر دوش کشید و نتیجه ها کاوش را به عایدی استفاده کننده باصرفه کرد. به عنوان مثالً برای اینکه شایسته ترین رستوران های طهران را بشناسید، دیگر نیازی وجود ندارد وارد سایتی گردید و یکی‌از نشانی هر یک را پیدا نمایید. بلکه گوگل فقط با یک کاوش، نشانی شایسته ترین رستوران ها را به شما آرم می‌دهد.

اکنون که فهمیدید ماهیت Google Algorithms چه می‌باشد و هوش تصنعی seo گوگل چطور تمامی چیز را به عایدی مخاطب تغییر تحول داده، اذن دهید مقداری جلو برویم.

فراگیری جدیدترین الگوریتم های گوگل با کتاب، ویدیو و مقاله ها آموزشی
در‌این ورقه قرار میباشد به شما مهم‌ترین و جدیدترین به‌روزرسانی های گوگل را فراگیری دهیم. یعنی از اولیه بگوییم که هر الگوریتم ابداً چرا به وجود آمده، چه هدفی دارااست و بر چه نکاتی دقت دارااست. شما با تلاوت این مقاله‌ها می‌توانید به آشنایی جامعی از سازوکار موتور جستجوی گوگل برسید. با این آشنایی می توانید به نحوه موثرتری به ایجاد نوشته‌ی‌علمی seo گردیده و گزینش استراتژی seo محتوا بپردازید.

به‌دنبال می توانید 10تا از مهم‌ترین و تاثیر گذارترین الگوریتم های گوگل را بشناسید و با این فرشته های نجاتی که عاقبت گوگل و یوزرها را تغییر تحول دادند آشنا گردید. ولی برای اینکه یادگیری شمارا بی آلایش خیس کنیم، برای هر الگوریتم یک کلیپ کوتاه و دیدنی صحیح کردیم که می تواند با کلی نمونه های دیدنی و با زبانی بی آلایش به شما کارایی هر الگوریتم را بفهماند.

دیگر کلیه چیز برای صلح و آشتی با گوگل مهیا میباشد. شما چقدر فراهم اید؟





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: