المان هایی برای میزان هزینه تولید محتوا
نوشته شده توسط : hamed

برای به حساب آوردن ی هزینه ساخت‌و‌ساز محتوا در سئو در مشهد وبسایت المان هایی وجود دارااست که بر طبق آن واحد سنجش هزینه ساخت محتوا در وب سایت معلوم می شود و معمولا نسبت به همت بسیار خوبش، حقیقتا ناچیز میباشد. این المان ها را به اختصار رسیدگی می‌کنیم:

1- اثر نوع سرویس تارنما ساخت و ساز محتوا در هزینه ساخت‌و‌ساز محتوا در وبسایت :
برای رسیدگی هزینه ساخت‌و‌ساز محتوا در وب سایت ، آغاز می بایست معلوم کرد که متن گزینه نظری که می بایست ایجاد گردد، چه گونه محتوایی میباشد؟ فارسی میباشد یا این که می بایست ترجمه شود؟ رپورتاژی میباشد یا این که متنی یونیک میباشد که برای یک متاع جدید از روش بازرسی و استیناف یک بهینه سازی فعالیت می بایست ساخت و ساز خواهد شد؟ و عامل ها کم دیگری که در تقریب هزینه ساخت محتوا در وب سایت ها می بایست آیتم اعتنا قرار گیرد.
برای مثال یک متن کوتاه 300 واژه ای برای یک متاع پرکاربرد که منابع و مآخذ متعددی برای آن در وب وجود داشته باشد ، بسیار ارزان آحاد شود. در قبال آن در‌صورتی‌که برای یک تارنما به عنوان مثال فروشگاهی مقرر شود که برای تعداد متعددی متاع نو که چندان اطلاعی از نوع فرمولاسیون و مشخصه های دیگر آن، در سایت ها نیست و احتمالا نیاز به استیناف و تحقیق از وب سایت آفریننده خواهد شد ، هزینه ساخت‌و‌ساز محتوا در وب سایت به ترازو قابل توجهی نسبت به مثال نخستین بیشتر میشود.

2- اثر لهجه محتوا در هزینه ساخت محتوا در وب سایت :
از المان های دیگر که در تقریب هزینه ساخت‌و‌ساز محتوا در تارنما موءثر میباشد، این میباشد که لهجه مقصد و آخری محتوا می بایست چه زبانی باشد؟ آیا می بایست فارسی باشد یا این که انگلیسی یا این که هر لهجه دیگری؟ در صورتیکه که محتوای درخواستی به لهجه فارسی باشد، با رعایت مجموع قواعد seo که باعث بالا رفتن مرتبه ی آن در گوگل می‌شود ، هزینه ی متعددی نمی موفقیت؛ البته در‌صورتی‌که گویش مقصد زبانی غیر فارسی، باشد تقریب هزینه ساخت‌و‌ساز محتوا در وبسایت بیشتر می‌شود و نسبتاً (در سامانه های ساخت محتوای استاندارد گوناگون مانند رایا مارکتینگ) این هزینه فی مابین 20 تا 40 درصد گرانتر آحاد می گردد.
اعتنا بدین نکته ضروری میباشد که بازار مقصود صاحب کار، در جمهوری اسلامی ایران میباشد یا این که فارغ جمهوری اسلامی ایران؟ در صورتی محتوا برای استعمال ی داخلی تنظیم شود، و لهجه آن فارسی باشد اثرگذاری آن مطلوب خواهد بود. البته از جمله در صورتی یک کمپانی دست به خلاقیت سیستمی زده که شبیه فرنگی ندارد و می‌خواهد برای تبلیغ آن به یک یا این که یکسری گویش فرنگی مقاله تهیه و تنظیم خواهد شد، این معیار هزینه ساخت‌و‌ساز محتوا در وبسایت ، طبعا ً ارتقاء خواهد یافت. ولی مسلما پرداخت این هزینه، سود گیری آن کمپانی هم خوب می‌شود و یقینا ً این شغل منجر فروش بیشتر آن جنس بی حریف میشود.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: