راهنمای ساده ایجاد صفحه بیوگرافی در ویکی پدیا
نوشته شده توسط : hamed

در مقاله‌ها پیشین در خصوص ساخت و ساز محتوا و درج نوشته‌ی‌علمی سئو در مشهد در ویکی پدیا (Wikipedia)نکاتی را گستردن دادیم. درین نوشته‌ی‌علمی در ارتباط با ساخت برگه ویکی پدیا نکات مهمی را مطرح خوا‌هیم کرد. در حالی که هر کسی قادر است ویکی پدیا را دستکاری نماید، البته تولید شیت بیوگرافی (Wikipedia:Autobiography) در ویکی پدیا به سادگی دستکاری ویکی پدیا به لحاظ نمی رسید.

قانون ها متعددی وجود دارااست که می بایست به آنها کار نمایید، در غیر این شکل ورقه بیوگرافی را که ساخت‌و‌ساز نموده اید حذف گردیده و حتی ممکن میباشد قفل گردد. در شکل قفل شدن، در بعدی نیز ساخت کاغذ بیوگرافی در ویکی پدیا نمی تواند قابلیت و امکان پذیر گردد.به چه شکل می قدرت از بروز اینگونه اتفاقی خودداری کرد و بیوگرافی خویش را با توفیق در ویکی پدیا بار گذاری کرد؟ جواب بی آلایش این میباشد که شما می بایست مقررات را بدانید و به آنان فعالیت فرمایید.

درین راستا میتوانید برای ساخت‌و‌ساز کاغذ بیوگرافی در ویکی پدیا وقت بگذارید و صفحه ها بی شماری از راهنماهای ویکی پدیا را بخوانید و یا این که خیلی ریلکس خیس، این راهنما و نوشته‌ی‌علمی را که خلاصه همگی چیزهایی میباشد که شما می بایست در خصوص تولید شیت بیوگرافی در ویکی پدیا بدانید را مرور نمائید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: