دسته دوم: معیارهای مربوط به کسب و کار و نرخ تبدیل
نوشته شده توسط : hamed

مدام بایستی کاری کنیم تا نرخ تبدیل در شایسته ترین وضعیت ممکن سئو در مشهد قرار گیرد. نرخ تبدیل می‌تواند به رونق یک تجارت یاری دهد. سرویس ها تارنما و کال تو اکشن وبسایت را می بایست در محل مطلوب و به صورت استاندارد قرار اعطا کرد. این فعالیت قادر است در ارتقا نرخ تبدیل اثر فراوانی داشته باشد.

برخی از اشخاص ممکن میباشد با طرز نظارت اثر محل قرار گیری سرویس ها و کال تو اکشن در وبسایت شناخت نداشته باشند. به همین خیال در پی به دو نحوه بسیار موءثر و کاربردی برای استحضار از مطلوب بودن محل قرارگیری پارامترهای متعدد در وب سایت اشاره میگردد.

به کار گیری از HOT JAR
هات جار HOT JAR ابزاری بسیار قادر و شگفت انگیز در بهینه سازی وب سایت به حساب می‌آید. هات جار به یوزرها این قابلیت و امکان را میدهد تا از خلق و خوی مشتریان خویش در تارنما آگاه شوند. این ابزار امداد میکند تا متوجه شویم استفاده کننده در کدام بخش های وبسایت توقف کرده و کجا کلیک می نماید و از چه نصیب هایی با اسکرول کردن خیلی سریع عبور میکند.

همین نکات می‌توانند مارا متوجه سازند که پیاده سازی کدام بخش های وبسایت درست بوده و کجای شغل مبتلا انواع میباشد و نیاز به اصلاح داراست. امکان دیگری که هات جار داراست، قابلیت فیلمبرداری از خلق و خوی بازدیدکنندگان در وبسایت میباشد. براین اساس هر رویایی که در بهینه سازی تارنما وجود داشته متفحص گردیده‌است.

معمولا یوزرها اینترنتی دارنده اخلاق و رفتار مختلفی بوده، البته با نظارت هایی که بوسیله هات جار جاری ساختن می گردد، این قابلیت به وجود میاید که بتوان میانگینی از کردار یوزرها به دست آورد و مبنی بر آن اقدامات موردنیاز را اجرا بخشید. از جمله در صورتی‌که رنگ یا این که محل قرار گیری یک دکمه خطا باشد، کلیک برروی آن بسیار نادر می گردد. به راحتی می قدرت با رسیدگی خلق و خوی یوزرها متوجه این زمینه بسیار اصلی گردیده و تغییرات موردنیاز را اجرا بخشید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: