عضویت در کمیته کمک های مالی کتاب به عنوان ارائه دهنده
نوشته شده توسط : hamed

در حال حاضر موسسه ای در آمریکا به صورت حرفه ای سئو در مشهد بر این قضیه نظارت می کند.از زمان تأسیس آن در سال 1990، موسسه غیرانتفاعی مستقر در سن دیگو، بیش از 8 میلیون كتاب به سازمانهای نیازمند در هر ایالت از ایالات متحده و 70 كشور دیگر اهدا كرده است. هر ساله، پروژه های خیریه کتاب از جمله اهدای کتاب های جدید به افراد نیازمند اجرا می شود. مدارس، کنیسه ها، کلیساها و سازمان های غیرانتفاعی نیز کمک مالی برای فروش کتاب های دست دوم را برای جمع آوری کمک مالی می پذیرند.

در مورد کتاب خود یک مقاله مطبوعاتی بنویسید و آن را برای روزنامه های چاپی و آنلاین محلی، ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی و مقالات هفتگی ارسال کنید. تاریخچه مختصری از سازمان خود، دلیل ایجاد پروژه اهدای کتاب و اطلاعات تماس خود را ذکر کنید.

برای تولید محتوای متن های کوتاه و مختصر، صفحات فیس بوک و مای اسپیس را ایجاد کنید تا کتاب خود را تبلیغ کنید و کمک های مالی را دریافت نمایید. مرتباً صفحه را با اخبار، داستانهای کوتاه و عکسها به روز کنید. اگر فعالیت شما به نفع سازمان های خارج از کشور است، مصاحبه ای با گیرندگان کتاب های اهدا شده خود انجام دهید. همچنین می توانید یک وب سایت یا وبلاگ ایجاد کنید که در مورد شما بحث کند و شامل عکس و داستان باشد. اگر از این روش استفاده می کنید، نحوه استناد به نقل قول بسیار اهمیت دارد، همچنین شما باید به خوبی با ساختار"چگونه کوتاه اما مفید بنویسم" آشنا باشید.

از طریق تلفن، نامه یا ایمیل با شرکت های انتشارات کتاب تماس بگیرید و کمک های مازادی را درخواست کنید. فهرست بروزی از ناشران جهانی در سراسر جهان تهیه نمایید زیرا می توانند به شما کمک شایانی نمایند. در طی این پروسه می توانید از تکنیک های تولید محتوای متن های کوتاه و مختصراستفاده نمایید تا زودتر به اهداف خود دست یابید. با این کار می توانید به عنوان عضو فعال شناخته شده و ناشران تمایل بیشتری برای فعالیت با شما از خود نشان دهند.

تولید محتوای متن های کوتاه و مختصربرای دریافت شغل

با كتابفروشي ها، كتابخانه ها و مدارس تماس بگيريد يا شخصاً در محل های مرتبط توقف كنيد و از آنها كتاب هایی را دریافت نمایید که به آن نیاز ندارند. همچنین از آنها سوال نمایید که ایا حاضر هستند در پروژه اهدای کتاب برای مقاصد خیریه فعالیت کنند.

لازم است تا برای افزایش اعتبار، اطلاعیه هایی درباره خود و چگونگی کمک مالی به افراد را در بخش "انجمن" سایت های تبلیغاتی درج نمایید.

صفحه شخصی خود در فضای مجازی را به دوستان، همکاران، همسایگان و اعضای خانواده خود اطلاع رسانی نمایید. از آنها بپرسید که آیا می توانند در محل کار، مدارس، اجتماعات یا عبادتگاه های خود کتابهای کوچک را دریافت نمایند؟





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: