آشنایی با انواع الگوریتم سئو گوگل
نوشته شده توسط : hamed


در‌این نشست به اختصار درباره با هر یک از الگوریتم‌های گوگل سئو در مشهد  توضیحاتی را با هم مرور میکنیم:

الگوریتم گوگل پاندا
اسم پاندای گوگل برای اولی توشه در فوریه ۲۰۱۱ بر رمز لهجه ها آمد.

الگوریتم بهینه سازی پاندا وظیفه شناسایی محتوای نامناسب و نسخه برداری گردیده از وب سایت های دیگر، و نحوه های تقلب در باطن وبسایت مانند cloacking (اکران محتوایی خلاف با آنچه در موتورجستجوگر اکران داده گردیده) و… را به عهده داراست و با این عمل سایتهای کیفیت بالا زیر را از لیست جستجوها حذف و سایتهای باکیفیت را جایگزین آن ها میکند.

پاندا پیرو مطالب دست نخستین و ساخت گردیده بوسیله خویش صاحبان اینترنت‌تارنما‌ها هست و نسبت به ارتقای جايگاه اینگونه وب سایت‌هایی مبادرت می‌نماید و در ازای مرتبه تارنما‌هایی را که صرفا مطالب تارنما‌های دیگر را اسکن‌برداری می نمایند کاهش می دهد.

الگوریتم گوگل پنگوئن
این الگوریتم در تاریخ ۲۴ آوریل سال ۲۰۱۲ منتشر شد. تمرکز این الگوریتم بر روی لینکهای تارنما هاست.

الگوریتم بهینه سازی پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و وب سایت هایی را که برای بهبود رنکینگ خویش بک ‌لینک و پیوند خریداری می‌نمایند به عهده دارااست. همانگونه که می دانیم گوگل برای سایتی که تعداد پیوند ورودی به آن از تارنما‌های دیگر بیشتر باشد امتیاز بالاتری قائل گردیده و آن را در سکو‌های فراتر کاوش قرار می دهد.


این مقاله هم مفیده!
بک پیوند چه می‌باشد و چه طور Backlink کیفیت بالا اخذ کنیم؟
این کار سبب ساز گردیده تا اشخاصی سود جو به طور غیرمعمول مبادرت به قرار دادن پیوند اینترنت‌سایتهای دیگر کرده و بابت آن پول اخذ نمایند.

پنگوئن گوگل با اعتنا به خیل عظیم لینک و پیوند‌ گذاری در یک تارنما و دارای ارتباط نبودن لینک و پیوند های قرارداده گردیده با محتوای آن تارنما این اسپمرها را شناسایی نموده و هم اینترنت‌ تارنما پیوند گذارنده و هم اینترنت‌ وبسایت لینک و پیوند دهنده را جریمه و از لیست کاوش ها حذف می‌نماید.
مواقعی که الگوریتم پنگوئن آنها‌را جریمه (پنالتی) میکند :

❌ بک لینک و پیوند های اسپم و بی بها، ارسال پرس و جو های اتومات به گوگل

❌ محتوا و مطالب بی کیفیت ،محتوای به طور خود کار ساخت و ساز گردیده، محتوای کوتاه و اسکن گردیده

❌ بک لینک و پیوند های زیاد در مسافت هنگامی کوتاه

❌ وبسایت هایی که به صفحه های مخرب و ویروسی مانند : فیشینگ, نصب ویروس ها, تروجان ها یا این که دیگر بدافزارها پیوند داده اند.

❌ سایتهایی که بیش تر از ۵۰ درصد پیوند های ورودی به آن با یک واژه و کلمه کلیدی باشد.

❌ سایتهای غیر انگلیسی با یک پیوند نامناسب و استراتژی های بهینه سازی کلاه سیاه مانند پاپ آپ

❌ ریدایرکت غلط و غیر اصولی دامنه ها بر روی یک وب سایت

❌ لود صفحه ها با عبارات کلیدی بی ربط

الگوریتم مرغ مگس خوار
مرغ مگس خوار Hummingbird الگوریتم نو گوگل میباشد که اخیرا به الگوریتم های کاوش اضافه گردیده است. مرغ مگس خوار مغایر الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن یک پلاگین آنتی اسپم وجود ندارد بلکه بر روی سئو پرس و جوهای یوزرها عمل میکند.

الگوریتم seo مرغ مگس خوار عباراتی را که یوزرها می دهند ، تجزیه و چک می نماید، و نتیجه ها بهتری را به آن‌ها اکران می‌دهد.

بدین ترتیب برای مناسب بودن برای این پرنده نیاز به تغییر تحول خاصی وجود ندارد،کافی میباشد بر روی عباراتی که بوسیله یوزرها کاوش می‌گردد، تمرکز کنیم و در واقعیت مطالبی براساس نیاز مخاطب، ساخت و ساز کنیم.

این الگوریتم اساسا پلاگین‌ ای میباشد که عمل تجزیه و آنالیز عباراتی را که استفاده کننده برای کاوش وارد کرده به عهده داراست تا گوگل با این عمل بتواند حاصل بهتری را به یوزرها اکران داده و نتیجه ها خویش را بهبود بخشد.

در واقع این الگوریتم تاثیر مستقیمی در حاصل سکو بندی ندارد و فقط عباراتی را که استفاده کننده کاوش کرده تحلیل می نماید و مبنی بر منظور های مخاطب همت میکند شایسته ترین سود را اکران دهد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: