هدف از تولید محتوا به درستی درک نشده است
نوشته شده توسط : hamed

این آیتم در واقع یک الحاق به شماره سه میباشد. به طبعً سئو در مشهد سود تمرکز بیشتراز حد بر روی خویش،منجر می‌گردد که ساخت‌و‌ساز محتوا مخاطبانی غیر از کاربر مقصود شما‌را نماد بگیرد و فیض آن همت بیهوده و هدر رفتن مجال میباشد.
برای مثال: در‌حالتی که بازاریابان در تارنما Search Engine Journal تنها ساخت محتوا را به سمت یوزرها نو علامت مراحل و این محتوا دارنده اصطلاحات زیاد و محتوای توسعه یافته باشد، مخاطبان تخت گاز ذیل تأثیر قرار میگیرند. از طرف دیگر ، در صورتی مخاطبان SEJ تنها خوانند‌گان زبده بودند، بهینه سازی 101 بیش تر از اندازه و بازاریابی نخستین با‌گاز منجر از دست رفتن آن‌ها می‌شد.
با اعمال برخی پژوهش ها مشتری و تولید پرسونای ظریف برای مشتریان ، می‌توانید از هر دوی این سناریوها اجتناب نمائید. Hubspot اخذ که ساخت پرسونای مشتری برای وبسایت ها، سعی محتوا را فی مابین 2 تا 5 موازی ارتقا میدهد. چون محتوا متناسب با نیاز خوانند‌گان ساخت‌و‌ساز می گردد و از این حیث برای آنان جذابیت خواهد داشت.
همینطور می‌توانید نقشه هجرت خریدار را برای پرسونای هر کدام از مشتریان رسم فرمائید ، به این ترتیب هدف ها ، سوال های، نگرانی ها و نیازمندی های اصلی خریداران احتمالی خویش را در این‌شیوه ادراک میکنید. بدین ترتیب ، می‌توانید مراحل ساخت‌و‌ساز محتوا را بر مبنای این داده ها پیش ببرید





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: